ListaFirme 0373-800.572
Suport

Discută cu Ania

Contactează-ne pentru a obține diplomele!

0372552314
info@listafirme.ro


GRENZEBACH ROMANIA SRL
este premiantă în 4 topuri pe care le puteți vedea mai jos

Topurile au fost realizate la 01.08.2025 după specificațiile descrise aici.

diploma locul 1 in top afaceri romania, domeniul 2821: fabricarea cuptoarelor, furnalelor si arzatoarelor
Locul 1 în Top Afaceri România 2025
GRENZEBACH ROMANIA SRL
Top pentru Romania, domeniul 2821: Fabricarea cuptoarelor, furnalelor si arzatoarelor, conform bilanț2024.

Top 5  AfaceripentruRomania, domeniul 2821: Fabricarea cuptoarelor, furnalelor si arzatoarelor



diploma locul 1 in top afaceri romania intreprinderi mijlocii, judetul iasi, domeniul 28: fabricarea de masini, utilaje si echipamente n.c.a.
Locul 1 în Top Afaceri România 2025
GRENZEBACH ROMANIA SRL
Top pentru Intreprinderi Mijlocii, judetul IASI, domeniul 28: Fabricarea de masini, utilaje si echipamente n.c.a., conform bilanț2024.

Top 5  AfaceripentruIntreprinderi Mijlocii, judetul IASI, domeniul 28: Fabricarea de masini, utilaje si echipamente n.c.a.



diploma locul 1 in top profit romania, judetul iasi, domeniul 2821: fabricarea cuptoarelor, furnalelor si arzatoarelor
Locul 1 în Top Profit România 2025
GRENZEBACH ROMANIA SRL
Top pentru judetul IASI, domeniul 2821: Fabricarea cuptoarelor, furnalelor si arzatoarelor, conform bilanț2024.

Top 5  Profitpentrujudetul IASI, domeniul 2821: Fabricarea cuptoarelor, furnalelor si arzatoarelor



diploma cea mai mare firma din romania, domeniul 2821: fabricarea cuptoarelor, furnalelor si arzatoarelor
Cea mai mare firma din România 2025
GRENZEBACH ROMANIA SRL
Top pentru Romania, domeniul 2821: Fabricarea cuptoarelor, furnalelor si arzatoarelor, conform bilanț2024.

Top 5  MarimepentruRomania, domeniul 2821: Fabricarea cuptoarelor, furnalelor si arzatoarelor



Înapoi la profilul GRENZEBACH ROMANIA SRL


Vezi criteriile utilizate la realizarea topurilor de firme pe anul 2025.

Locurile ocupate în anul 2024

Folosim cookies pentru analitice și publicitate. Ești de acord?