ListaFirme 0373-800.572
Suport

Discută cu Ania

Profilul clienților + noi potențiali clienți

Utilizarea facilității "Super-Target" este gratuită și simplă: adaugi clienții actuali obții profilul clienților salvezi lista de prospecți

Facilitatea permite utilizatorilor ca analizând profilul clienților proprii pentru produse și servicii B2B să obțină o listă de potențiali clienți (super-target) cu caracteristici similare.
Super-Target analizează o listă de companii (clienți actuali sau respondenți la sondaje) specificată prin CUI-uri adăugate înlista de lucru (după ce vă autentificați pe site).

Profilul clienților rezultat este mai acurat când numărul de firme analizate este mai mare. Analiza se face în funcție de mai multe criterii printre care:

Indicatorii care pot lua valori continue (angajați, cifră de afaceri, profit, active) sunt analizați pe segmentele/intervalele definite de legislație la împărțirea pe categorii a întreprinderilor.
În urma analizei sunt evidențiate atât caracteristicile comune relevante ale firmelor analizate, cât și trăsăturile negative (care nu se regăsesc deloc).
Trăsăturile clienților sunt estimate/detectate prin raportare/comparare cu valorile medii naționale pentru fiecare subsegment al analizei în parte și extragerea lor poate dura peste un minut.
În baza trăsăturilor clienților actuali (care constituie profilul clientului pentru acel produs/serviciu) aplicația determină toate firmele cu același profil și îi exclude pe cei deja analizați.
Extragerea caracteristicilor poate fi optimizată în situația în care clienții nu sunt considerați egali, în funcție de anumiți indicatori, astfel încât lista de companii similare obținută să reflecte cel mai bun target (super-target).
În lipsa optimizării, Super-Targetul este orientat/optimizat pe număr maxim de clienți în loc de volum maxim de vânzări (sau alte efecte scontate).

Avantaje:

De evitat:

Facilitatea Super-Target este accesibilă clienților autentificați .