ListaFirme 0373-800.572
Suport

Discută cu Ania

REIDEN BUSINESS CONSULTING SRL


Detalii de identificare
Denumire REIDEN BUSINESS CONSULTING SRL
CUI 34168743
Nr. Reg. Com. J40/2397/2015
EUID ROONRC.J40/2397/2015
Data înființării 2015..
Sediu REIDEN BUSINESS CONSULTING SRL - informații de contact
Județ Bucuresti
Localitate Sectorul 4
Adresă Sos. Berceni 37 Bl. 106 Sc. 2 Et. 6 Ap. 93 Cod 041907
Telefon -
Mobil 0724-261.2 - -
Email offi - -
offi - -
Adresă web
reidenLink WebSite
Persoane din conducere
ROTr - -
ROTr - -
ROTr - -
Administratori
ROTr - -
Asociați
ROTr - -
Beneficiari
ROTr - -
Localizare pe hartă
Descrierea firmei REIDEN BUSINESS CONSULTING SRL

Reiden Business Consulting - Consultanta In Accesarea Programelor De Finantari Nerambursabile Europene Si Guvernamentale

Reiden Business Consulting se angajeaza sa fie intotdeauna orientata spre rezultate, dar si o organizatie care gestioneaza optim,  atat resursele de timp cat si cele financiare  ale beneficiarului, printr-o echipa de consultanti care dau dovada de pasiune pentru progres dar si de un angajament total pentru excelenta.

Misiunea Reiden Business Consulting, este aceea de a aduce valoare pe termen lung, atat pentru proprii angajati cat si pentru parteneri, printr-un angajament de colaborare pasionat de excelenta concomitent cu dezvoltarea si integrarea unui proces de management disciplinat, bazat pe predictibilitate, care sa conduca la crearea unui avantaj competitiv sustinut, intr-o piata economica aflata permanent intr-un proces de continua schimbare.

Urmarim  intotdeauna sa furnizam  cele mai bune servicii din domeniul Consultantei In Management,  de a respecta politicile clientilor nostri, de a construi  relatii pe termen lung,  fara  a ne compromite integritatea si de a identifica  periodic pentru parteneri,  toate oportunitatile in accesarea Programelor De Finantari Nerambursabile /  Fonduri Europene / Fonduri Guvernamentale.

Principalele servicii ce pot fi prestate constau in elaborarea cererilor de finantare, intocmirea memoriilor justificative, intocmirea studiilor de fezabilitate, elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizelor si acordurilor specifice fiecarui program de finantare nerambursabila, elaborarea proiectelor tehnice ce includ si detaliile de executie, asigurarea managementului de proiect, asigurarea asistentei manageriale pe intreaga perioada de implementare a proiectelor, dar si in servicii specifice in ceea ce priveste contabilitatea si auditul proiectelor.

Etapele parcurse in accesarea programelor de Finantari Nerambursabile

Etapa  I: 

Constituirea  Si Depunerea Dosarului de Finantare

Intocmirea raspunsurilor la solicitarile de clarificari transmise de reprezentantii Autoritatii Contractante.

Deplasarea la sediul clientului, in momentul efectuarii vizitelor pe teren de catre reprezentantii Autoritatii Contractante,

Etapa II:

Implementarea proiectului;

Stabilirea procedurilor aplicabile in cadrul programului de finantare / Intocmirea caietelor de sarcini / Transmiterea cererilor de oferte furnizorilor de echipamente;

Intocmirea notelor justificative si a documentatiei de atribuire pentru cheltuielile eligibile;

Verificarea ofertelor primite din partea potentialilor furnizori participanti la procedura de achizitie;

Desemnarea castigatorului/ilor si intocmirea raportului privind procedura de achizitie;

Supervizarea indeplinirii conditiilor stipulate in contractul/ele de furnizare incheiate;

Organizarea documentelor justificative in vederea depunerii cererii de rambursare;

Verificarea incadrarii activitatilor in graficul de timp propus – conform diagramei Gantt;

Verificarea indeplinirii indicatorilor asumati prin contractul de finantare;

Depunerea cererii de plata / rambursare – in cazul creditului punte;

Intocmirea eventualelor raspunsuri la solicitarile de clarificari venite din partea Autoritatii Contractante;

Monitorizarea lunara a actiunilor intreprinse de la nivelul fiecarui departament in implementarea proiectului;

Etapa III:

Monitorizarea/finalizarea proiectului:

Vizite in teritoriu la momentul deplasarii reprezentantilor Autoritatii Contractante.

Asistenta /Monitorizare  Post-Contractare pentru un interval de 3 ani de zile.

 

Pentru informatii detaliate cu privire la programele de Finantari Nerambursabile pe care le puteti accesa, va rugam sa accesati site-ul www.reiden.ro.

Mărci înregistrate la OSIM
Nu este cazul.
Date de bilanț ale firmei REIDEN BUSINESS CONSULTING SRL
Cifra
afaceri
Profit
net
Datorii
totale
Active
imobilizate
Active
circulante
Capitaluri
proprii
Număr
salariați
2024 1 414 20 206 537 841 474 821 061 1 400 216 1 383 204 3
2023 1 410 332 104 338 562 199 827 072 1 015 58 1 280 453 3
2022 1 402 112 550 384 217 852 700 118 851 621 1 333 887 4
2021 1 105 323 441 484 180 179 570 879 580 647 971 347 4
2020 816 607 427 453 135 837 525 467 314 889 704 519 2
2019 502 302 206 681 290 337 521 519 104 99 336 172 1
2018 280 425 30 707 99 304 81 937 149 885 129 49 2
2017 423 318 148 583 109 207 15 047 242 943 148 783 1
2016 184 959 4 849 12 851 3 495 33 833 24 477 2
2015 88 329 19 428 3 007 22 635 19 628 1
Moneda 
(cu 0 apar și valorile nedeclarate)
Domeniul de activitate al REIDEN BUSINESS CONSULTING SRL
Cod CAEN preponderent 7022 Rev. 2   (echivalent cu 7020 Rev. 3)
Obiect Activitate Activitati de consultanta pentru afaceri si management
Descriere Activitate Aceasta clasa includ - -  
Cod CAEN principal 70 - -  (echivalent cu 70 - - Rev. 3)
Obiect Activitate Activ - -
Descriere Activitate Aceasta clasa includ - -  
Informații statistice
Număr asociați 1 - -
Număr administratori 1 - -
Sucursale 0 - -
Număr sedii secundare 1 - -
Categorie de mărime microîntreprindere

Rapoarte detaliate

Restanțe ANAF
Pentru a accesa acest raport aveți nevoie de un pachet de acces valabil cu opțiunea de profil extins sau detaliat.
Inactivi ANAF
Pentru a accesa acest raport aveți nevoie de un pachet de acces valabil cu opțiunea de profil extins sau detaliat.
Dosare în justiție
Pentru a accesa acest raport aveți nevoie de un pachet de acces valabil cu opțiunea de profil extins sau detaliat.
Buletinul Procedurilor de Insolvență
Pentru a accesa acest raport aveți nevoie de un pachet de acces valabil cu opțiunea de profil extins sau detaliat.
Monitorul Oficial partea IV
Pentru a accesa acest raport aveți nevoie de un pachet de acces valabil cu opțiunea de profil extins sau detaliat.
Stări de funcțiune anterioare
Pentru a accesa acest raport aveți nevoie de un pachet de acces valabil cu opțiunea de profil extins sau detaliat.
Istoricul administratorilor
Pentru a accesa acest raport aveți nevoie de un pachet de acces valabil cu opțiunea de profil extins sau detaliat.
Istoricul asociaților
Pentru a accesa acest raport aveți nevoie de un pachet de acces valabil cu opțiunea de profil extins sau detaliat.
Istoric denumiri
Pentru a accesa acest raport aveți nevoie de un pachet de acces valabil cu opțiunea de profil extins sau detaliat.
Puncte de lucru
Pentru a accesa acest raport aveți nevoie de un pachet de acces valabil cu opțiunea de profil extins sau detaliat.
Licitații publice în SEAP
Pentru a accesa acest raport aveți nevoie de un pachet de acces valabil cu opțiunea de profil extins sau detaliat.
Vânzări directe prin SEAP
Pentru a accesa acest raport aveți nevoie de un pachet de acces valabil cu opțiunea de profil extins sau detaliat.
Stadiu dosar Recom
Pentru a accesa acest raport aveți nevoie de un pachet de acces valabil cu opțiunea de profil extins sau detaliat.
Istoric de activitate CAEN preponderentă
Pentru a accesa acest raport aveți nevoie de un pachet de acces valabil cu opțiunea de profil extins sau detaliat.
Firme similare
Pentru a accesa acest raport aveți nevoie de un pachet de acces valabil cu opțiunea de profil extins sau detaliat.

Rapoarte externe