Cert Plus este un organism de certificare înființat de un grup de consultanți și auditori cu experiență de peste 20 de ani, pentru a oferi servicii de calitate rapid și la un preț rezonabil firmelor mici și mijlocii. Nu oferim doar o diplomă de pus pe perete, ci venim în ajutorul dumneavoastră cu experiența noastră pentru a vă ajuta să vă controlați și îmbunătățiți procesele interne, să dezvoltați proceduri de lucru eficiente adaptate organizației și scopurilor sale.
Echipa noastră de auditori are o experiență profesională vastă în companii multinaționale, în zona de consultanță, în producție sau servicii, dar și în colaborarea cu organisme de certificare interne și internaționale. Rolul auditului nu este de a identifica neconformități, ci de a găsi acele puncte de îmbunătățire care să aducă organizației dumneavoastră plus-valoarea și avantajul competitiv.
Certificarea nu trebuie să fie doar o „diplomă”, un „dosar” plin cu hârtii pe care nu se uită nimeni între două audituri, ci implementarea unui sistem de management trebuie să fie un ajutor în gestionarea și îmbunătățirea proceselor interne și creșterea competitivității. Un standard este, de fapt, o colecție de bune practici, care nu sunt doar aplicabile multinaționalelor cu zeci și sute de angajați, ci și companiilor mici cu câțiva angajați. De aceea, este foarte important ca sistemul să fie adecvat companiei, dimensiunii acesteia și proceselor interne.