ListaFirme 0373-800.572
Suport

Discută cu Ania

ARTEX 2013 SRL


Detalii de identificare
Denumire ARTEX 2013 SRL
CUI 31082418
Nr. Reg. Com. J2013000326405
EUID ROONRC.J2013000326405
Data înființării 2013..
Sediu ARTEX 2013 SRL - informații de contact
Județ Bucuresti
Localitate Sectorul 4
Adresă Str. Caporal Gheorghe Ion 5 Bl. 66 Sc. 4 Et. 3 Ap. 56
Telefon - 1 șterse
Mobil - 2 șterse
Email offi - -
laur - -
Adresă web
kyranisbusinessLink WebSite
Persoane din conducere
ROAr - -
ROAr - -
ROAr - -
Administratori
ROAr - -
Asociați
ROAr - -
Beneficiari
ROAr - -
Localizare pe hartă
Descrierea firmei ARTEX 2013 SRL
KYRANIS BUSINESS S.R.L. este o companie din București, specializată in activități de consultanță și management care vă propune servicii externe de resurse umane, administrare personal, salarizare, audit, recrutare personal, consiliere în legislația muncii, redactare și particularizare contracte de muncă, prestări servicii, parteneriate, la prețuri accesibile.
Suntem o echipă de experți și specialiști în legislația muncii cu o bogată experiență practică, pregătiți să vă oferim soluții și servicii pentru problemele organizatorice, administrative, economice și de personal cu care vă confruntați.
Știut fiind faptul că legislația lasă de multe ori portițe care pot fi folosite și interpretate, alegând echipa noastră de experți și specialiști veți putea fructifica interpretarea corectă a acestora și elimina desele erori care se fac în aplicarea prevederilor legale și redactarea documentelor, evitând astfel urmările neplăcute soldate cu amenzi, pierderi financiare semnificative, conflicte de muncă și procese interminabile.
Chiar dacă sunteți o companie cu 1000 de angajați sau o societate cu numai 10 oameni, personalul angajat pentru resurse umane, salarizare și administrare personal din interiorul societății dumneavoastră va implica costuri prea multe și prea mari.
SERVICII OFERITE DE KYRANIS BUSINESS
(#) Administrare personal
Întocmire și transmitere REVISAL conform HG 500;
Întocmirea registraturii de personal;
Întocmirea, încheierea și declararea în REVISAL a contractelor individuale de muncă;
Întocmirea dosarului de personal și obținerea de la salariat a documentelor, actelor și declarațiilor necesare la dosar;
Întocmire fișe de post;
Întocmirea acte adiționale sau deciziilor ce produc modificări ale contractului individual de muncă și declararea acestora în REVISAL conform HG 500;
Întocmirea deciziilor de suspendare a contractelor de muncă;
Întocmirea documentației necesare delegării sau detașării salariaților atât în țară cât și în străinătate;
Întocmirea deciziilor de încetare a contractelor de muncă;
Întocmirea adeverințelor de vechime pentru salariații care au încetat activitatea;
Întocmirea și completarea tuturor adeverințelor solicitate de salariații societății;
Întocmirea dosarului de pensionare;
Eliberare extras din REVISAL pentru atestarea calității de angajat a salariaților;
Întocmirea oricăror rapoarte de personal solicitate de client;
Arhivare și păstrare dosare de personal;
Acordare suport legislativ salariaților pentru orice problema apărută in domeniul relațiilor de muncă;
(#) Salarizare
Crearea și actualizarea permanenta a bazei de date prin înregistrarea contractelor de muncă, modificărilor de stare civilă, modificărilor salariale, a deciziilor de încetare a activității, sancționare etc.;
Întocmirea pontajelor lunare pentru calculul salarial;
Calculul sporurilor și adausurilor la salariul de baza;
Calculul concediilor de odihna și al concediilor medicale;
Calculul reținerilor și popririlor salariale;
Întocmirea statelor de plată ;
Întocmirea ordinelor de plată pentru taxele salariale;
Întocmirea oricăror rapoarte de salarizare la solicitarea clientului;
Acordare suport legislativ în orice problemă de calcul salarial.
Întocmirea declarației unice D112 și transmiterea acesteia;
Întocmirea fișelor fiscale pentru salariații societății;
(#) Resurse Umane
Audit pentru serviciul intern de resurse umane; (*)
Consiliere pe probleme administrativ-economice și organizare internă (surplus sau deficit de personal);
Întocmirea Regulamentul de Ordine Interna; (*)
Consultanță și întocmirea Contractului Colectiv de Munca la nivel de unitate.(*)
Evaluarea performanțelor profesionale a salariaților și întocmirea fișelor de evaluare;(@)
Întocmirea și actualizarea organigramei;
Consultanță și redactarea referatelor și deciziilor de sancționare pentru abaterile disciplinare;
Consultanță privind aplicarea legislației muncii in vigoare;
Reprezentare societate în fața organele abilitate ale Ministerului Muncii;
Consiliere în redactarea diverselor contracte dintre societate și terți.(*)
Consiliere pentru denunțarea Contractului Colectiv de Munca la nivel de unitate;
Consultanță în vederea recrutării și integrării personalului;
Informarea, actualizarea și aplicarea modificărilor legislative la nivelul societății;
Mărci înregistrate la OSIM
Nu este cazul.
Date de bilanț ale firmei ARTEX 2013 SRL
Cifra
afaceri
Profit
net
Datorii
totale
Active
imobilizate
Active
circulante
Capitaluri
proprii
Număr
salariați
2024 289 706 158 112 199 933 -55 927 -255 86 1
2023 11 00 -475 363 219 -50 753 -413 972
2022 9 75 -16 626 358 471 -54 956 -413 427
2021 13 342 -12 867 344 555 -52 246 -396 801
2020 74 705 -49 005 331 873 1 482 -51 401 -383 934
2019 101 06 -80 994 382 823 45 086 2 808 -334 929 1
2018 518 531 -212 374 365 747 85 057 21 195 -261 596 2
2017 412 01 -332 799 231 865 121 571 62 578 -49 222 3
2016 557 883 146 005 136 53 275 112 146 795 283 577 3
2015 286 607 125 383 153 462 188 796 102 238 137 572 4
2014 135 022 -27 951 2 378 617 13 676 12 189 1
2013 98 407 39 94 1 489 1 752 39 785 40 14 1
Moneda 
(cu 0 apar și valorile nedeclarate)
Domeniul de activitate al ARTEX 2013 SRL
Cod CAEN preponderent 7022 Rev. 2   (echivalent cu 7020 Rev. 3)
Obiect Activitate Activitati de consultanta pentru afaceri si management
Descriere Activitate Aceasta clasa includ - -  
Cod CAEN principal 70 - -  (echivalent cu 70 - - Rev. 2)
Obiect Activitate Activ - -
Descriere Activitate Această clasă includ - -  
Informații statistice
Număr asociați 1 - -
Număr administratori 1 - -
Sucursale 0 - -
Număr sedii secundare 0 - -
Categorie de mărime microîntreprindere

Rapoarte detaliate

Restanțe ANAF
Pentru a accesa acest raport aveți nevoie de un pachet de acces valabil cu opțiunea de profil extins sau detaliat.
Inactivi ANAF
Pentru a accesa acest raport aveți nevoie de un pachet de acces valabil cu opțiunea de profil extins sau detaliat.
Dosare în justiție
Pentru a accesa acest raport aveți nevoie de un pachet de acces valabil cu opțiunea de profil extins sau detaliat.
Buletinul Procedurilor de Insolvență
Pentru a accesa acest raport aveți nevoie de un pachet de acces valabil cu opțiunea de profil extins sau detaliat.
Monitorul Oficial partea IV
Pentru a accesa acest raport aveți nevoie de un pachet de acces valabil cu opțiunea de profil extins sau detaliat.
Stări de funcțiune anterioare
Pentru a accesa acest raport aveți nevoie de un pachet de acces valabil cu opțiunea de profil extins sau detaliat.
Istoricul administratorilor
Pentru a accesa acest raport aveți nevoie de un pachet de acces valabil cu opțiunea de profil extins sau detaliat.
Istoricul asociaților
Pentru a accesa acest raport aveți nevoie de un pachet de acces valabil cu opțiunea de profil extins sau detaliat.
Istoric denumiri
Pentru a accesa acest raport aveți nevoie de un pachet de acces valabil cu opțiunea de profil extins sau detaliat.
Puncte de lucru
Pentru a accesa acest raport aveți nevoie de un pachet de acces valabil cu opțiunea de profil extins sau detaliat.
Licitații publice în SEAP
Pentru a accesa acest raport aveți nevoie de un pachet de acces valabil cu opțiunea de profil extins sau detaliat.
Vânzări directe prin SEAP
Pentru a accesa acest raport aveți nevoie de un pachet de acces valabil cu opțiunea de profil extins sau detaliat.
Stadiu dosar Recom
Pentru a accesa acest raport aveți nevoie de un pachet de acces valabil cu opțiunea de profil extins sau detaliat.
Istoric de activitate CAEN preponderentă
Pentru a accesa acest raport aveți nevoie de un pachet de acces valabil cu opțiunea de profil extins sau detaliat.
Firme similare
Pentru a accesa acest raport aveți nevoie de un pachet de acces valabil cu opțiunea de profil extins sau detaliat.

Rapoarte externe

Folosim cookies pentru analitice și publicitate. Ești de acord?