Listafirme.ro este primul catalog online de firme active din România, dezvoltat și gestionat de compania Borg Design . Cu peste 21 de ani de experiență, echipa ListaFirme s-a adaptat continuu nevoilor utilizatorilor, construind cel mai cuprinzător și interactiv catalog de firme românești. Fiecare firmă listată beneficiază de un istoric de până la 23 de ani și de informații de contact verificate și completate telefonic de către departamentul nostru de Call Center, asigurând cel mai mare grad de completare și acuratețe al datelor. Listafirme.ro este dedicat furnizării de informații despre firmele din România. Pe Listafirme.ro puteți găsi informații de contact ale firmelor, informații financiare, date de bonitate, detalii despre asociați/administratori, relații cu alte firme, istoric, și multe altele. Baza de date cuprinde exclusiv firmele din România înregistrate la Registrul Comerțului (SRL, SA, RA, PFA, AF etc). ONG-urile, asociațiile, ambasadele, instituțiile de stat și alte entități care nu sunt înregistrate la Registrul Comerțului nu sunt incluse în baza de date, însă le puteți găsi pe https://listainstitutii.ro.
Informațiile sunt disponibile pentru acces online, fie prin abonament, fie prin trimiterea de SMS-uri, sau offline, prin exportarea datelor.Aplicația ListaFirme.ro îți aduce următoarele avantaje:
Aplicația mobilă ListaFirme este de tip PWA și nu necesită descărcare. Pentru instalarea aplicației ListaFirme navigați din browser pe site-ul www.ListaFirme.ro și dați [Add to Homescreen]
Portalul Listafirme.ro facilitează:
Orice selecție de firme poate fi vizualizată în mai multe moduri:
Profiluri de firmă sunt pagini cu detalii complete despre firme. Profilurile de firmă pot fi accesate din rezultatele căutărilor sau din selecții și conțin informații de tip:
Acolo unde este cazul, în profilul firmelor sunt adăugate link-uri directe către sursele oficiale pentru unele informații ca:
Consultarea informațiilor din sursele oficiale se poate face cu un simplu click pe linkul care vă duce direct la informațiile dorite fără a fi necesară navigarea pe aceste site-uri şi efectuarea de căutări suplimentare!
Profilul firmelor este partial accesibil și indexabil neautentificat cu exceptia PF, IF si II care pot fi accesate doar autentificat.
Expunerea profilului firmelor poate fi simplă sau Premium . În cazul expunerii Premium , profilul firmei este vizibil și pentru utilizatorii neautentificați devenind astfel mai ușor de găsit de potențialii clienți si indexabil de motoarele de căutare. Expunerea Premium este o modalitate contracost de a promova firma, produsele și serviciile pe Listafirme.ro și în motoarele de căutare care indexează acest conținut.
Avantajele expunerii Premium :
Expunerea Premium crește semnificativ punctajul după care se determină în fiecare zi de duminică ordinea de afișare la căutări a firmelor. Cu toate acestea, expunerea Premium nu garantează afișarea în prima pagină ci doar o poziționare semnificativ mai bună. Pentru a fi poziționată cât mai bine în rezultatele căutărilor, o firmă trebuie să aibă Expunere Premium, să fie activă și să aibă completate toate informațiile de contact din profil inclusiv localizarea pe hartă, descrierea și prezentări video.
în cazul profilului de firmă fără expunere premium, utilizatorilor neautentificați le sunt vizibile implicit doar datele de identificare, datele de bilanț și descrierea firmelor, alte informații fiind vizibile doar utilizatorilor autentificați în funcție de tipul de pachet de acces. Pentru a vizualiza informații complete utilizatorii trebuie să se autentifice pe site utilizând butonul Intră în cont din dreapta sus cu datele contului sau cu utilizator guest si codul de plată primit prin SMS in cazul accesului cu SMS.
Expunere Premium pot avea doar firmele care au un cont asociat, daca deținătorul contului alege să activeze expunerea Premium. Expunerea Premium dă contului asociat posibilitatea de a personaliza profilul firmei proprii.
Expunerea Premium nu este un pachet de acces, nu are afișări incluse și nu permite vizualizarea datelor altor companii. Expunerea Premium s-a numit anterior Profil Public.
Expunerea Premium nu se poate aplica persoanelor fizice autorizate, întreprinderilor familiale și întreprinderilor individuale intrucât profilul acestora nu este accesibil neautentificat.
Personalizarea profilului cu Expunere Premium se face doar pentru utilizatorii neautentificați, în timp ce utilizatorii autentificați vizualizează profilul complet.
Activarea expunerii Premium costă 276 Lei + TVA pentru o perioadă de 12 luni și se poate face din meniul Acces online / [Expunere Premium](https://membri.listafirme.ro/expunere-premium.asp) .
Puteți accesa ListaFirme.ro în următoarele moduri:
Planurile de acces cu plata prin SMS sunt prezentate pe pagina [Acces prin SMS](https://membri.listafirme.ro/accesinstant.asp). Codurile de acces pot fi obținute prin micro plăti de tip SMS de pe pagina [Acces prin SMS](https://membri.listafirme.ro/accesinstant.asp).
Pentru a activa unul din planuri trimiteți SMS la numărul 7474 cu tipul corespunzător planului ales: Plan20 sau Plan50. Răspundeți cu DA la cererea de confirmare suplimentară primită prin SMS și veţi primi imediat un nou mesaj cu codul de acces (parola).
Pentru a utiliza accesul prin SMS pe ListaFirme.ro, completați în secțiunea Intră în cont numele de utilizator: guest și parola: codul primit prin sms. Contul temporar este valabil până epuizați afișările sau până când expiră valabilitatea planului ales.
Durata planului începe de la prima utilizare a codului primit prin SMS (activare). Activarea se recomandă a fi făcută în mai puțin de șase luni de la primirea codului.
Cele două planuri de acces cu plata prin SMS nu pot fi comandate cu alte mijloace de plată, sunt destinate accesului anonim ca guest și nu pot fi utilizate pentru a alimenta cu afișări conturi permanente de utilizator.
Dacă sunteți logat și nu v-au intrat afișările în cont deși ați platit un plan prin SMS atunci v-ați autentificat greșit pe contul permanent în loc de cel cu numele de utilizator guest. Planurile de acces nu sunt compatibile și nu pot fi încărcate pe un cont de utilizator permanent ci doar pe contul anonim guest.
Nu confundați planurile de acces care sunt utilizate pe conturi temporare și achitate prin SMS cu pachetele de acces care sunt utilizate pe conturi permanente și achitate cu card sau transfer bancar.
Pot fi consultate și comandate din pagina: [pachetele de acces](https://membri.listafirme.ro/abonamente.asp). Detalii complete despre pachetele de acces sunt disponibile tot acolo.
Utilizatorii cu cont de acces pot beneficia de serviciile portalului în mod limitat, chiar și în absența unui pachet de acces.
Pachetele de acces permit utilizatorilor să utilizeze aplicația ListaFirme în funcție de perioada de valabilitate și limita de afișări alese. Acestea sunt valabile până la atingerea limitelor de afișări sau expirarea perioadei de valabilitate, indiferent care intervine prima.
Utilizatorii pot avea mai multe pachete de acces valabile, însă doar unul poate fi activ la un moment dat. Dacă pachetul activ se epuizează, acesta își pierde valabilitatea, iar următorul pachet de acces din ordinea cronologică devine activ automat.
Utilizatorii cu mai multe pachete de acces valabile pot selecta manual pachetul activ folosind meniul Contul meu , secțiunea Pachete de acces .
În cazul în care un cont nu mai are niciun pachet de acces valabil, accesul poate fi prelungit doar prin achiziționarea unui nou pachet de acces.
La prelungirea accesului cu un nou pachet de acces anual în termen de mai puțin de două luni de la expirarea celui precedent, 20% din afișările rămase neconsumate în pachetul anterior se reportează.
Afișările reportate sau transferate sunt adăugate unui pachet de acces separat având același cod cu pachetul din care provin. Cu afișările reportate sau transferate nu pot fi cumpărate niciun fel de servicii adiționale
cum ar fi selecții de date, Expunere Premium, rapoarte adiționale (CIP, RNPM sau RECOM), etc.
La achiziționarea cu cardul a unui pachet de acces trebuie să vă delogați (dacă este cazul) și să vă autentificați pe site pentru ca noul pachet să devină utilizabil și eventualele reportări să se aplice.
În cazul plății prin transfer bancar sau alte mijloace pachetul de acces achiziționat devine activ după ce este încasată plata.
Pachetele de acces includ un număr specific de afișări și oferă diverse opțiuni de acces, precum durata pachetului, tipul de vizualizare al profilurilor de firmă, tipul de căutare permis, accesul la selecții, accesul la statistici și anonimizare.
Există câteva tipuri de pachete de acces prestabilite, precum Înscriere , StartUp , Office , Business și Nelimitat , dar utilizatorii au și posibilitatea de a crea propriile pachete de acces în funcție de preferințele lor.
Toate pachetele de acces predefinite au implicit selectate opțiunile: profil detaliat , căutare avansată , selecții și statistici și nu au anonimizare.
Prețul pachetelor de acces personalizate pornesc de la 175 de lei fără TVA (pentru pachetul anual cu 200 de afișări, profil simplu , căutare simplă, fără selecții, statistici sau anonimizare) și crește pentru alte pachete în funcție de opțiunile alese.
Pachetele personalizate se obțin alegând dintre opțiunile disponibile în partea dreaptă la adresa [opțiuni avansate](https://membri.listafirme.ro/abonamente.asp?exp)
Pachetele de acces predefinite au următoarele prețuri:
Poți vedea pachetele deja achiziționate pe pagina [modifică pachete](https://membri.listafirme.ro/modifica_cont.asp#modificapachete) și le poți modifica alegând din listă codul pachetului pe care vrei să îi ajustezi opțiunile. Activarea anumitor opțiuni ar putea duce la scăderea numărului total de afișări disponibile. Nu pot fi modificate pachetele primite gratuit sau prin transfer de la alți utilizatori. De asemenea, de pe această pagină poți transfera colegilor parte din afișările tale, în cazul în care contul tău este asociat cu aceeași firmă atât pentru tine cât și pentru colegii cărora dorești să le transferi afișări.
Având costuri mai ridicate, rapoartele adiționale de tip CIP , RNPM si Recom nu sunt incluse în profilul firmelor dar pot fi comandate separat.
Există trei opțiuni de vizualizare a profilului firmelor, în funcție de pachetul de acces ales:
Rapoartele detaliate includ informații privind istoricul firmei sau informații din alte surse oficiale decat Registrul Comerțului și sunt accesibile din profilul firmelor. Tipuri de rapoarte detaliate: Istoric stări de funcționare; Istoric administratori; Istoric asociați; Puncte de lucru; Licitatii prin SEAP; Vânzări directe prin SEAP; Obligaţii restante conform ANAF; Buletinul procedurilor de insolvență; Monitorul Oficial partea IV; Dosare în justiție. Nu toate rapoartele detaliate sunt disponibile pentru fiecare firmă (de exemplu firmele recent înființate nu au deloc rapoarte detaliate sau au doar o parte din ele). Vizualizarea rapoartelor detaliate este inclusă în pachetele de acces cu opțiunea de profil detaliat iar în acest caz accesarea lor nu consumă afișări. In cazul pachetelor de acces cu opțiunea de profil simplu , rapoartele detaliate nu sunt deloc accesibile. In cazul pachetelor de acces cu opțiunea de profil extins se consumă câte o afișare la accesarea fiecărui raport detaliat. Pentru accesarea frecventa a rapoartelor detaliate se recomanda opțiunea de profil detaliat a pachetelor de acces.
În raportul detaliat privind Monitorul Oficial partea IV este furnizat un tabel cu articolele publicate în care apar denumirea firmei, codul fiscal sau numărul de înmatriculare. Unele porțiuni de text sunt cenzurate din motive ce țin de protecția datelor personale. Aceste informații sunt actualizate zilnic.
În raportul detaliat privind Buletinul procedurilor de insolvență este furnizat un tabel cu documentele publicate referitoare la firma de interes. Unele porțiuni de text sunt cenzurate din motive ce țin de protecția datelor personale. Aceste informații sunt actualizate zilnic.
În raportul detaliat privind Dosare în Justiție este furnizat un tabel cu dosarele în care firma de interes apare ca parte. Sunt incluse si dosarele aflate pe rolul Înaltei Curți de Casație și Justiție (ICCJ). Identificarea parților se face uzual doar după denumire fapt care vine cu un ușor risc de a omite unele dosare în care denumirea părții este scrisă incorect. Aceste informații sunt actualizate zilnic.
În raportul detaliat privind datoriile restante la bugetele de stat este furnizat un tabel și un grafic cu evoluția datoriilor la bugete ale firmei de interes. Aceste informații sunt actualizate trimestrial.
În raportul detaliat privind istoricul stărilor de funcționare este furnizată o listă cu stările de funcționare (ex: funcțiune, divizare, insolvență, lichidare, faliment, etc) precedente ale firmei de interes. Aceste informații sunt actualizate zilnic.
În raportul detaliat privind Istoricul administratorilor este furnizată o listă cu administratorii anteriori ai firmei de interes (nu și cei actuali care sunt prezentați direct în profilul firmei). Aceste informații sunt actualizate zilnic.
În raportul detaliat privind Istoricul asociaților este furnizată o listă cu asociații anteriori ai firmei de interes (nu și cei actuali care sunt prezentați direct în profilul firmei). Aceste informații sunt actualizate zilnic.
În raportul detaliat privind Punctele de lucru este furnizat un tabel cu punctele de lucru ale firmei de interes (altele decât sediul social). Aceste informații sunt actualizate zilnic.
În raportul detaliat privind Licitațiile prin SEAP este furnizat un tabel cu licitațiile atribuite firmei de interes. Aceste informații sunt actualizate săptămânal. În anumite cazuri totalul licitațiilor atribuite pot depăși cifra de afaceri a firmei pentru că atribuirea nu este totuna cu încasarea.
În raportul detaliat privind Achizițiile directe prin SEAP este furnizat un tabel cu vânzările directe ale firmei de interes. Aceste informații sunt actualizate săptămânal.
Pentru a căuta o firmă după denumire, cod fiscal sau număr de înmatriculare, utilizați caseta de căutare disponibilă în partea superioară a fiecărei pagini de pe site-ul www.Listafirme.ro.
Căutarea simplă este disponibilă din orice pagină indiferent dacă utilizatorul este autentificat.
Căutarea extinsă este disponibilă din orice pagină doar utilizatorilor autentificați care au pachet de acces cu opțiunea de cautare extinsă sau opțiunea de căutare avansată.
[Căutarea avansată] este disponibilă doar utilizatorilor autentificați care au pachet de acces cu opțiunea de căutare avansată, din pagina de căutare avansată (https://membri.listafirme.ro/cautare-avansata.asp) sau utilizând anumite prefixe de căutare.
Pentru a accesa pagina de căutare avansată se poate utiliza submeniul butonului de căutare simplă prezent în orice pagină.
Căutarea are ca scop identificarea punctuală a unor firme și returnează un număr căt mai redus de rezultate.
Deși rezultatele căutărilor pot fi salvate în lista de lucru și apoi tratate ca selecții, căutările au ca scop identificarea unor anumite firme și nu sunt recomandate ca o modalitate de selecție.
Căutarea firmelor nu consumă afișări.
Pentru a realiza o căutare avansată direct din bara de căutare fără a fi nevoie să accesați pagina de căutare avansată, puteți folosi următoarele prefixe de căutare:
adm: căutare după nume de administrator, ex: adm:vasile matei;
asf: căutare după nume de asociat persoană fizică, ex: asf:maria ion;
asj: căutare după nume de asociat persoană juridică, ex: asj:impex;
adr: căutare după adresă, ex: adr:vasile milea;
cod: căutare după cod poștal, ex: cod:077190;
jud: căutare după localitate, ex: jud:vaslui;
loc: căutare după localitate, ex: loc:sf gheorghe;
act: căutare după obiect de activitate CAEN, ex: act:30;
not: căutare după text din notele personale, ex: not:de revenit;
des: căutare după text din descrierea firmei, ex: des:web design;
Căutarea avansată poate fi făcută mai simplu, fără prefix, din pagina de căutări avansate dedicată: https://membri.listafirme.ro/cautare-avansata.asp .
Prefixele de căutare pot fi utilizate și pentru interogările făcute prin API.
Căutarea după nume de firmă, CUI, număr de înmatriculare, număr de telefon, adresă de email sau adresă web se face direct fără completarea vreunui prefix, acestea fiind recunoscute automat.
Căutarea firmelor după date de contact atunci când cunoaștem un număr de telefon,o adresă de email sau o adresă web se poate face doar de către utilizatorii autentificați indiferent de tipul pachetului de acces în timp ce căutarea după nume de firmă, CUI sau număr de înmatriculare se poate face și neautentificat.
Toate căutările, indiferent de tip, vor reda o listă cu maxim 100 de companii care se potrivesc criteriilor căutării. Această listă va include numele companiei, adresa și pictograme care semnalează disponibilitatea sau indisponibilitatea informațiilor de contact în profilul companiei.
Opțiunea Statistici permite realizarea de analize economice atât la nivel național, cât și pe selecții personalizate, oferind o perspectivă asupra evoluției în timp a principalilor indicatori financiari. Această funcționalitate generează rapoarte personalizate sub formă de grafice și vizualizări comparative între datele selecției curente și cele naționale.
Generarea de statistici nu consumă afișări și permite analiza firmelor din România în RON sau EUR, comparativ cu selecția curentă, pe baza următorilor indicatori:
Indicatorii pot fi analizați în funcție de diverse criterii de grupare, precum:
Pentru utilizarea statisticilor, urmați pașii generali:
Exemplul 1: Numărul de clienți proprii (firme) pe județe:
Exemplul 2: Cifra de afaceri a firmelor din județul Giurgiu, grupată pe tipuri de localități:
Exemplul 3: Totalul activelor firmelor din agricultură, grupat pe județe:
Fiecare statistică poate fi analizată fie pentru un anumit an de bilanț, fie ca evoluție în timp, utilizând butonul Evoluție. Acest lucru permite urmărirea dinamicii unui indicator pe mai mulți ani.
Exemplul 4: Evoluția cifrei de afaceri totale în localitatea Dorohoi:
Exemplul 5: Evoluția numărului de angajați în domeniul hotelier:
Evoluțiile permit analiza tendințelor pe o perioadă de mai mulți ani, aplicabile pentru orice tip de statistică generată pe baza unei selecții. Evoluțiile mai pot fi adresate ca dinamică, tendințe sau trenduri.
Opțiunea anonimizare oferă posibilitatea de a vizita anonim profiluri de firmă (aplicabil doar conturilor deschise pe firmă); Fără anonimizare firmele vizualizate care au la rândul lor cont de acces pot vedea ce alte firme le-au vizitat profilul.
Pentru a personaliza un pachet de acces accesați: [opțiuni avansate](https://membri.listafirme.ro/abonamente.asp?exp) .
Serviciul de acces este prestat și facturat de Borg Design SRL. Activarea serviciilor se face imediat după încasarea plății iar factura va putea fi descărcată din submeniul Comenzile mele în maxim 48 de ore de la încasare.
Borg Design SRL este prezentă în sistemul de achiziții publice SEAP. O parte dintre servicii sunt deja publicate în Catalogul electronic SEAP și putem publica orice alte servicii alegeți.
La accesarea online a informațiilor despre firme afișările se consumă în funcție de tipul de profil ales ca opțiune a pachetului de acces, astfel:
În mod implicit pachetele au ca opțiune profilul detaliat la care se scad câte două afișări la fiecare vizualizare de profil și doar pachetele personalizate pot avea opțiunile de profil simplu sau profil extins .
Repetarea vizualizării aceluiași profil de firmă sau a aceluiași raport detaliat nu va consuma afișări pentru o perioadă de 6 luni de la prima accesare. În situația interogărilor prin API, fiecare solicitare va consuma afișări în funcție de informațiile solicitate, conform documentației API și diferit față de accesul online.
Site-ul ListaFirme.ro permite realizarea de selecții de firme după criterii personalizate. Pentru a face o selecție de firme puteți porni din pagina [Selecții de firme](https://membri.listafirme.ro/pagini/p1.htm) și urmați pașii de selecție din secțiunea Selectează firme . Selecțiile de firme se fac în mai mulți pași de tip wizard :
Alte criterii de selecție, sortare și filtrare pot fi aplicate de operatorii ListaFirme.ro la cererea utilizatorilor.
După parcurgerea pașilor unei selecții utilizatorul poate opta să vizualizeze selecția sau să o exporte contracost ca bază de date în format Excel. Nu este necesară parcurgerea tuturor pașilor pentru realizarea unei selecții ci utilizatorul poate sări direct la pașii care prezintă interes pentru el.
Criteriile de selecție, sortare și filtrare alese sunt vizibile mereu în secțiunea Selectează firme . Din această secțiune pot fi:
Rezultatul unei selecții de firme este o bază de date cu firme care poate fi exportată în Excel. în acest context o bază de date înseamnă o selecție de firme.
întrucât numărul de firme se modifică continuu, pentru a afla numărul firmelor care îndeplinesc diverse cerințe utilizatorul trebuie să creeze o selecție cu cerințele respective. Numărul de firme va fi afișat în capul tabelului.
Pentru a putea crea o selecție utilizatorul trebuie sa fie autentificat pe site.
Costul unei selecții personalizate este calculat în funcție de numărul de înregistrări, tipurile de date incluse, gradul de completare cu informații și criteriile de selecție aplicate. Utilizatorii pot opta să achiziționeze o selecție de date plătind cu card sau cu afișări dacă au un pachet de acces eligibil de valoare mai mare decât selecția.
Pe ListaFirme.ro bazele de date sunt denumite selecții de date din baza de date ListaFirme. Aceste selecții pot fi predefinite sau personalizate după criterii proprii. Selecțiile de date pot fi descărcate contracost.
Realizarea de selecții personalizate este permisă doar utilizatorilor care au un pachet de acces cu opțiunea selecții, implicită în majoritatea pachetelor de acces chiar și a celor primite bonus la înființarea contului. Nu pot realiza selecții utilizatorii care au pachet de acces cu aceasta opțiune dezactivată, utilizatorii care nu sunt autentificați și utilizatorii care nu mai au afișări. Pentru realizarea unei selecții este disponibil un wizard cu următorii pași: județe, orașe, domenii, sortează, filtrează. Toți pașii sunt opționali și se poate sări peste ei. Pasul județe permite selectarea unuia sau mai multor județe sau regiuni geografice din care dorim să fie firmele selectate. Pasul orașe permite selectarea uneia sau mai multor localități din care dorim să fie firmele selectate. Pasul domenii permite selectarea de coduri sau grupe de coduri CAEN corespunzătoare activității preponderente a firmelor pe care dorim să le selectăm. Selectarea codurilor CAEN se poate face individual sau căutând cuvinte cheie din domeniile dorite. Mai pot fi adăugate liste de coduri CAEN de câte 2,3 sau 4 cifre despărțite cu virgulă în caseta de căutare din pasul domenii pentru a fi evidențiate în listă si apoi selectate manual. Pasul sortează permite impunerea unuia sau a două criterii de sortare în ordine ascendentă sau descendentă și o limită a numărului maxim de firme pe care le dorim selectate. Acest pas permite realizarea de topuri de firme. Criteriile după care se poate face sortarea firmelor sunt: nume firma, județ, localitate, strada, domeniu CAEN, cifra de afaceri, profitul net, capital social, active totale, număr de angajați, data înființării, cod fiscal, mărimea firmei sau aleatoriu. Pasul filtrează permite restrângerea numărului de firme pe care dorim să le selectăm după multiple criterii personalizate. Criteriile alese trebuie îndeplinite simultan. În cazul opțiunilor unui criteriu trebuie ca măcar una din opțiuni să fie îndeplinită (exemplu daca la forma juridica selectam SRL si SA atunci firmele returnate pot fi de tip SRL sau SA). Criteriile pot fi negate utilizând comutatorul include/exclude care în poziția exclude neagă criteriul căruia ise aplică (exemplu: excluzând criteriul acționariat cu sex feminin selecția va returna doar firme care nu au asociați de sex feminin) Criteriile după care se pot face filtrări sunt: - criteriul naționalitatea cotei de participare la capital la care se pot impune țări si cota minima de participare; - criteriul sex acționariat cu opțiunile feminin și masculin și cota minimă de paarticipare; - criteriul forma juridică cu opțiunile: SRL, SRLD, SA, SNC, SC, RA, ALT; PFA , II, IF; - criteriul completare date cu opțiunile: adresa, persoana, telefon, mobil, email, web, CAEN, note personale. Prin excepție opțiunile acestui criteriu trebuie îndeplinite simultan și semnifică selectarea doar a acelor firme pentru care există completate informațiile corespunzătoare opțiunilor selectate. - criteriul tip localități cu opțiunile: municipii, reședințe de municipiu, orașe, reședințe de orașe, comune, reședințe de comună, sate, mediul urban. În cazul acestui criteriu municipiile, orașele și comunele sunt unități administrativ teritoriale (UAT) care includ mai multe localități iar reședințele și satele sunt localități. Mediul urban include localitățile urbane și suburbane. - criteriul comerț exterior cu opțiunile: import și export; - criteriul alte opțiuni de filtrare cu opțiunile: participare străină, participare de stat, plătitor de TVA, vizualizate mai recent de 6 luni, asociat persoană juridică. - criteriul număr minim de sedii secundare având ca opțiune orice număr; - criteriul număr minim de asociați persoane fizice având ca opțiune orice număr; - criteriul Operator de telefonie având ca opțiuni: Orange, Vodafone, Telekom, RCS&RDS; - criteriul Scheme de finanțare având ca opțiuni: PNRR, Femeia Antreprenor, IMM invest si alte programe de finanțare; - criteriul Categorii de mărime având ca opțiuni: microîntreprinderi, întreprinderi mici, întreprinderi mijlocii, întreprinderi mari, întreprinderi foarte mari; - intervalul de expirare al sediului social; - limite minime și maxime ale indicatorilor de bilanț: salariați, cifra de afaceri, profit net, active totale, datorii, cheltuieli, capital propriu, capital social, venituri; Rezultatul selecțiilor sunt liste de firme care pot fi vizualizate sau exportate în fișiere Excel împreună cu informații opționale referitoare la ele. Informațiile opționale care pot fi exportate contracost în fișiere Excel sunt: nume firmă, cod fiscal, număr de înmatriculare, adresa poștală, număr de telefon, număr de mobil, adresa de email, adresa web, nume persoană de decizie, cod CAEN, cifra de afaceri, profit/pierdere, număr de angajați, informații de bilanț, data înființării, stare firmă, regim tva, număr sedii secundare, valabilitate sediu. Exportul unei selecții de firme în Excel este contracost și se poate face doar de utilizatorii autentificați pe site. Achitarea exportului se poate face cu card sau cu afișări dacă utilizatorul are un pachet de acces eligibil.
Pentru a aplica operatori logici care nu sunt impliciți, rezultatele mai multor selecții pot fi combinate în lista de lucru ca mulțimi. Exemplul 1: pentru a selecta firmele cu minim 10 angajați în anul 2022 și cu cifra peste 1000 lei în 2023, resetăm selecția și lista de lucru pentru a ne asigura că nu conțin deja ceva, selectăm firmele care in 2022 au avut minim 10 angajați și o adăugăm la lista de lucru, selectăm lista de lucru și aplicăm filtrul ca în 2024 să aibă cifra de afaceri de minim 1001 lei și vizualizăm rezultatul selecției bazate pe lista de lucru. Exemplul 2: pentru a selecta firmele care au telefon sau email, resetăm selecția și lista de lucru pentru a ne asigura că nu conțin altceva, selectăm firmele cu telefon și le adaugăm la lista de lucru, selectăm firmele cu email și le adaugăm la lista de lucru, selectăm lista de lucru și o vizualizăm. Exemplul 3: pentru a selecta firmele care erau microintreprinderi in 2022 și au devenit întreprinderi mici în 2023, resetăm selecția și lista de lucru pentru a ne asigura că nu conțin altceva, selectăm firmele care erau microîntreprinderi în 2022 și le adăugăm la lista de lucru, selectăm lista de lucru și aplicăm filtrul de întreprinderi mici în anul 2023, vizualizăm rezultatul selecției bazate pe lista de lucru. Exemplul 4: pentru a selecta firmele din judetul Iasi care nu ne sunt deja clienți selectăm firmele din județul Iași și le adăugăm la lista de lucru, selectăm lista de lucru, completăm cu copy/paste lista propriilor clienți în formular și o excludem din lista de lucru apăsând butonul de excludere, vizualizăm selecția bazată pe lista de lucru. Exemple de selecții care se pot face doar utilizând lista de lucru: - orice selecție care trebuie să îndeplinească criterii de bilanț din ani diferiți simultan; - orice selecție la care pentru un criteriu trebuie utilizat alt operator decât cel implicit între opțiunile sale cum ar fi două naționalități simultane ale capitalului, sau ca acționariatul să fie de ambele sexe simultan. - orice selecție din care trebuie exclusă altă selecție complexă (cu mai mult de un criteriu).
selectăm top 100 afaceri din Bihor astfel: în pasul județe se selectează județul Bihor, în pasul sortare se selectează cifra de afaceri ca fiind criteriu de sortare descendent și limita maximă de firme returnate se impune 100
selectăm firmele din localitatea Iași care nu au capital romanesc astfel: în pasul localități se selectează localitatea Iași, în pasul filtrează excludem naționalitatea cotei de participare la capital , alegem opțiunea România și cota minimă zero;
selectăm firmele din domeniul agricol care au email completat astfel: în pasul domenii selectăm codurile CAEN corespunzătoare domeniului agricol, în pasul filtrează pentru criteriul Completare date alegem opțiunea email
[Selecțiile predefinite](https://membri.listafirme.ro/active/) includ în fișierul Excel pe care îl descărcați:
Serviciul [Firme noi](https://membri.listafirme.ro/firme-noi.asp) este un serviciu de furnizare de date cu informații despre firmele nou înființate, publicate de Ministerul de Finanțe:
Este important ca firmele noi să vă cunoască oferta.
Seturile de date cu firme noi pot fi descărcate de pe site sau importate prin API direct în aplicații proprii.
Serviciul [Firme insolvente](https://membri.listafirme.ro/insolventa.asp) furnizează date bulk despre firmele cu proceduri de insolvență conform BPI:
Starea de funcțiune a fiecarei firme (inclusiv insolvența) este vizibilă în propriul profil în secțiunea datelor de identificare. De asemenea puteți vedea fără costuri suplimentare dacă
a avut listari in BPI în secțiunea de enumerare a rapoartelor detaliate. Serviciul Firme insolvente nu este destinat verificărilor punctuale ci verificărilor bulk.
Pentru a preveni incidentele de plată și pierderile verificați partenerii, furnizorii și clienții privind insolvența.
Serviciul [Datorii ANAF](https://membri.listafirme.ro/datorii.asp) este un serviciu de furnizare de date cu informații despre toate firmele private cu obligații restante la bugetele de stat conform ANAF:
Baza de date cu obligațiile restante este utilă pentru managementul riscurilor, evitarea situațiilor de incapacitate de plată și este destinată utilizării bulk.
Obligațiile restante ale unei firme specifice pot fi vizualizate în raportul detaliat Obligaţii restante conform ANAF disponibil din profilul firmei respective.
Nu confundați obligațiile restante ANAF cu datoriile totale ale firmei care pot fi vizualizate în secțiunea de bilanț din profilul firmelor.
Tipuri de obligații:
Serviciul [Firme inactive](https://membri.listafirme.ro/inactivi.asp) este un serviciu de furnizare de date cu informații despre toate firmele listate ca inactive de ANAF:
Serviciul este util pentru managementul riscurilor, evitarea cheltuielilor nedeductibile.
Serviciul Contribuabili furnizează, sub formă de fișiere, date despre societăți comerciale, firme, instituții, reprezentanțe, persoane autorizate și alți contribuabili inclusiv despre entitățile juridice care nu sunt prezente pe site:
Serviciul poate fi integrat în ERP / CRM sau aplicații de contabilitate, facturare, etc. şi include date şi fapte de interes public, oficiale, actualizate conform Ministerului de Finanțe (MFinante).
Serviciul Contribuabili nu poate fi interogat online si fișierele nu includ date de bilanț. Pentru interogare online a acestor date puteți utiliza www.VerificareTva.ro .
Avantajul utilizării acestui serviciu îl reprezintă ușurarea activităților de operare/introducere de date, economia de timp și evitarea erorilor umane.
Descărcarea listei de contribuabili se face de la adresa ftp.listafirme.ro in baza unor credențele obținute prin abonarea la serviciul Contribuabili.
Contribuabilii se actualizează prin rotație conform sursei mfinante.ro , zeci de mii pe zi, având prioritate la actualizare firmele înființate sau modificate la Registrul Comerțului. Entitățile care nu apar la Registrul Comerțului se actualizează astfel prin rotatie la aproximativ trei luni iar cele care apar, mult mai prompt. Entitățile radiate nu se actualizează dar ele apar doar în baza noastră de date nu și pe mfinante.ro. Pentru informații la zi puteți utiliza serviciul VerificareTva.ro
Serviciul [Stare firme](https://membri.listafirme.ro/stare-firme.asp) ajută să descărcați fișiere conținând starea firmelor verificată în trei surse (Registrul Comerțului, Ministerul de Finanțe și ANAF);
Pentru a verifica starea firmelor încărcați o listă de CUI-uri si primiți întâi un raport sumar gratuit după care puteți comanda fișierul detaliat cu starea acelor firme;
Fișierele comandate cu afișări pot fi (re)descărcate până la delogare sau până la modificarea listei de CUI-uri;
Acolo unde este completata coloana Inactivare , firma este declarată inactivă de ANAF de la acea dată;
Actualizarea stării firmelor se face în continuu, sistemul asigură ca fiecare contribuabil activ să fie verificat/actualizat zilnic conform Registrul Comerțului si cel puțin o dată la 2-3 luni conform sursei Ministerul de Finanțe.
Informațiile privind starea de functiune vă pot aduce consistente economii de timp, efort și bani la contactarea unui target (ca de exemplu clienții proprii) pentru că evitați contactarea majorității celor între timp radiate, inactive, sau aflate în întrerupere de activitate.
Pentru informații punctuale privind starea actuală sau anterioară a unei anumite firme vizualizați profilul firmei respective.
[Raportul CIP](https://membri.listafirme.ro/cip.asp) = Raportul Incidentelor de Plată.
Centrala Incidentelor de Plăti (CIP) centralizează informațiile privind incidentele de plăţi produse cu cecuri, cambii și bilete la ordin pentru ultimii 7 ani.
Raportul incidentelor de plată furnizează, în câteva minute, informații despre numărul și tipul incidentelor de plată precum și dacă este impusă interdicție bancară.
Interdicția bancară asigură prevenirea producerii de noi incidente de plăti și sancționarea celor care le generează pe durata unui an începând cu data înregistrării la CIP a unui incident de plată major.
Puteți descărca oricând, gratuit, fără reactualizare, rapoartele CIP deja generate în ultimele zece zile.
Raportul CIP este disponibil de Luni pana Vineri in intervalul orar 8-22.
Dacă aveți deja activ un pachet de acces pe ListaFirme.ro, puteți oricând interoga CIP, achitând raportul cu afișările disponibile în contul de utilizator.
Raportul CIP este furnizat în format pdf și poate fi descărcat online, uzual în mai puțin de 1 minut. În cazul în care sursele oficiale sunt indisponibile, raportul va fi generat automat și veți fi anunțat pe adresa de email asociată contului privind disponibilitatea sa, in câteva ore.
Puteți obține oricând un raport CIP, utilizând plata cu cardul, chiar dacă nu aveți un pachet de acces, costul acestuia fiind de 7.15 Lei + TVA. După confirmarea plății veți primi o notificare pe email privind disponibilitatea raportului CIP.
[Raportul ReCom](https://membri.listafirme.ro/recom.asp) = Raport Registrul comerțului .
(ReCom) Registrul Comerțului înregistrează datele și actele necesare atribuirii calității de persoană juridică unei întreprinderi.
Puteți descărca oricând, gratuit, fără reactualizare, rapoartele ReCom deja generate în ultimele zece zile.
Dacă aveți deja activ un pachet de acces pe ListaFirme.ro, puteți oricând interoga RECOM, achitând raportul cu afișările disponibile în contul de utilizator.
Raportul RECOM este furnizat în format pdf și poate fi descărcat online, uzual în mai puțin de 10 minute. În cazul în care sursele oficiale sunt indisponibile, raportul va fi generat automat și veți fi anunțat pe adresa de email asociată contului privind disponibilitatea sa, in câteva ore.
Puteți obține oricând un raport RECOM, utilizând plata cu cardul, chiar dacă nu aveți un pachet de acces, costul acestuia fiind de 37.4 Lei + TVA. După confirmarea plății veți primi o notificare pe email privind disponibilitatea raportului RECOM.
[Raportul RNPM](https://membri.listafirme.ro/rnpm.asp) (fost AEGRM) = Raport Registrul Național de Publicitate Mobiliară .
Registrul Național de Publicitate Mobiliară - RNPM - fosta Arhivă Electronică de Garanții Reale Mobiliare - AEGRM constituie un sistem de evidență a priorității ipotecilor mobiliare și de publicitate, structurat pe persoane și bunuri, care asigură înregistrarea operațiunilor privind ipotecile mobiliare, a operațiunilor asimilate acestora, a altor drepturi prevăzute de lege, precum și publicitatea operațiunilor juridice prevăzute de lege.
Raportul RNPM (fost AEGRM) furnizează, în câteva minute, informații despre ipoteci mobiliare, fiducii, obligațiuni ipotecare, creanțe securitizate și avize specifice dacă acestea există.
Puteți descărca oricând, gratuit, fără reactualizare, rapoartele RNPM deja generate în ultimele zece zile.
Dacă aveți deja activ un pachet de acces pe ListaFirme.ro, puteți oricând interoga RNPM, achitând raportul cu afișările disponibile în contul de utilizator.
Raportul RNPM este furnizat în format pdf și poate fi descărcat online, uzual în mai puțin de 10 minute. În cazul în care sursele oficiale sunt indisponibile, raportul va fi generat automat și veți fi anunțat pe adresa de email asociată contului privind disponibilitatea sa, in câteva ore.
Puteți obține oricând un raport RNPM, utilizând plata cu cardul, chiar dacă nu aveți un pachet de acces, costul acestuia fiind de 6.5 Lei + TVA. După confirmarea plății veți primi o notificare pe email privind disponibilitatea raportului RNPM.
Pe ListaFirme.ro se pot face plăți prin SMS (pentru accesul instant), cu card sau cu transfer bancar (pentru pachetele de acces și selecțiile de date). Profilul public, rapoartele adiționale (CIP, RECOM, RNPM) și selecțiile mici de date pot fi plătite online cu card sau transfer bancar sau pot fi plătite cu afișări. Pentru a comanda și plăti online folosiți butoanele de plată din pagina corespunzătoare a ceea ce doriți să cumpărați și completați formularul care vi se oferă. Selecțiile de date, rapoartele adiționale și accesul la servicii pot fi achitate cu card sau chiar și cu afișări dacă aveți deja un pachet de acces eligibil cu suficiente afișări.
Pentru a înființa un cont pe site-ul listafirme.ro dați click pe butonul [Intră în cont] din partea dreaptă sus si apoi click pe linkul [Creează cont gratuit](https://membri.listafirme.ro/inscrie_firma.asp). Selectați după caz una din opțiunile firmă, instituție sau persoană privată. Completați datele care vi se cer în formular și continuați cu validarea prin SMS. Veți primi apoi pe email un link pentru resetarea/alegerea parolei. Cu adresa de email și parola aleasă vă puteți de acum autentifica pe site.
Accesul cu plata prin SMS (numit și acces instant) se poate face doar din rețelele Vodafone, Orange şi Telekom. Utilizatorii cu telefon în alte rețele nu vor primi cererea de confirmare și nu se va putea face plata.
Pentru accesul pe site cu plata prin SMS exista două planuri:
Activarea unui plan se face transmițând la numărul 7474 un SMS cu numele planului ales (plan50 sau plan20). Veți primi apoi un mesaj SMS de confirmare la care trebuie să răspundeți cu DA și veţi primi imediat un nou mesaj SMS cu codul de plată (parola).
Utilizați parola în [pagina dedicată accesului instant](https://www.listafirme.ro/accesinstant.asp) sau puteți accesa din orice pagină completând numele de utilizator guest si parola primită.
După ce accesați contul, în partea dreaptă a site-ului, veți putea vedea în orice moment câte afișări și câte zile mai aveți la dispoziție.
Contul dumneavoastră este valabil până epuizați afișările sau până când expiră valabilitatea planului ales.
Accesul instant beneficiază de facilități restrânse. Pentru a beneficia de facilitățile de căutare avansată, vizualizare liste de firme, editare date proprii, precum şi pentru a avea acces la alte servicii și informații suplimentare alegeți accesul pe bază de pachete de acces (pentru utilizatorii permanenți).
După ce accesați planul, dacă veți părăsi site-ul, planul dumneavoastră va rămâne totuși activ!
Așadar nu va trebui să plătiți încă o dată pentru a reveni pe site, în intervalul de timp rămas la dispoziție, adică până epuizați afișările sau până când expiră valabilitatea.
Aceasta înseamnă că vă veți putea loga din nou în mod liber, oricând, de la orice computer, folosind aceeași parolă de acces, pană la desființarea contului.
Contul se desființează automat la expirarea perioadei de valabilitate de la prima accesare sau la epuizarea afișărilor.
În cazul accesului instant utilizatorii sunt anonimi și beneficiază de facilități restrânse.
Pentru a beneficia de facilitățile de căutare avansată, vizualizare liste de firme, editare date proprii, precum și pentru a avea acces la alte servicii și informații suplimentare alegeți în schimb accesul pe bază de pachete de acces (pentru utilizatorii permanenți).
Pentru plățile prin SMS nu primiți factură de la noi ci plățile apar pe factura operatorului dumneavoastră de telefonie.
În fiecare profil de firmă, în partea de jos, găsiți un tabel cu firmele conectate direct și un link către lista completă de legături cu alte companii.
Firmele conectate formează grupuri de firme și se mai numesc firme conexe sau firme legate.
Lista completă de firme conectate este personalizabilă în funcție de:
[Lista de lucru](https://membri.listafirme.ro/firme-lucru.asp) este un spațiu temporar în care puteți stoca o listă de firme specificate prin CUI-uri. Lista de lucru poate fi vizualizată așa cum este sau poate constitui baza de la care se pornește pentru alte selecții.
Trăsăturile firmelor (sau trăsăturile clienților în caz particular) se obține ca rezultat al analizei firmelor din lista de lucru.
Pentru a obține trăsăturile firmelor:
Orice menționare a cuvântului diplomă este o referire la diploma firmei proprii din topul firmelor care pot fi obținute de pe site.
Pentru a obține sau comanda diploma firmei proprii utilizatorii pot lăsa informațiile de contact pe chat și îi va contacta un reprezentant care urmărește și el chatul.
Utilizatorii care au cont de acces asociat firmei pot comanda direct diplomele acesteia urmând linkul către diplome din profilul firmei.
Pentru a afla ce locuri ocupă o firmă în topuri utilizatorii pot accesa: https://membri.listafirme.ro/top/ .
Prețul unei diplome este de 220 lei fără TVA și este furnizată cu ramă din cristal acrilic cu posibilitate de expunere pe birou sau prindere în perete.
Informații despre modul de realizare al topurilor anuale de firme sunt la: https://membri.listafirme.ro/specificatii/top-firme-romania.asp .
Topurile de firme sunt selecții de firme care includ și un criteriu de sortare. Puteți realiza cu ușurință orice top personalizat regional și cu criterii de filtrare. Pagina din care se poate face sortarea sau din care pot fi accesate unele topuri predefinite este: https://membri.listafirme.ro/top-firme.asp
În prezent nu există promoții active.
Codurile pachetelor de acces sunt formate din prefixul abnc urmat de numărul maxim de afișări (ex: 200,500,1k,3k) în care cu litera k au fost înlocuite 3 zerouri, urmat de semnul - și un sufix format din 3 litere si 3 cifre fiecare semnificând o opțiune a pachetului de acces, astfel:
Prima literă se referă la valabilitate și poate fi n (nelimitată), a (anuală), l (lunară);
A doua literă se refera la tipul de profil și poate fi c (simplu), d (detaliat), e (extins);
A 3-a literă se referă la tipul de căutare și poate fi s (simplă), a (avansată), e (extinsă);
Cele 3 cifre din sufix pot fi fiecare 0 (inactiv) sau 1 (activ) și corespund, în ordine, opțiunilor selecții, statistici și anonimizare.
Exemple:
- Codul abnc3k-ada110 semnifică pachet de acces cu 3000 de afișări și valabilitate anuală, profil detaliat , căutare avansată , cu opțiune de selecții activă, opțiune de statistici activă, opțiune de anonimizare inactivă.
- Codul abnc200-acs000 semnifică pachet de acces cu 200 de afișări și valabilitate anuală, profil simplu , căutare simplă , cu opțiuni de selecții, statistici și anonimizare inactive;
- Codul abnc20-nda110 semnifică pachet de acces cu 20 de afișări, valabil nelimitat, profil detaliat , căutare avansată , cu opțiune de selecții activă, opțiune de statistici activă, opțiune de anonimizare inactivă.
ListaFirme.ro a publicat politica proprie privind prelucrarea datelor cu caracter personal aici: https://membri.listafirme.ro/specificatii/date-personale-gdpr.asp Aici găsiți informații despre cum sunt prelucrate datele dumneavoastră personale sau dacă doriți să exercitați drepturile prevăzute de GDPR, cum ar fi accesul la date, rectificarea, ștergerea sau restricționarea prelucrării. Datele persoanelor juridice sunt de interes public conform legislației și nu fac obiectul protecției datelor cu caracter personal.
Site-ul listafirme.ro are în fiecare pagină în parteaa stânga sus sigla ListaFirme, centru sus titlul LISTA FIRMELOR DIN ROMÂNIA, dreapta sus butonul de intrare/iesire din cont avand și meniul contului de utilizator. Meniul contului de utilizator are structura JSON:
{ "meniu_cont":[ { "name":"User Name", "link":"#", "sub":[ { "name":"Contul meu", "link":"https://membri.listafirme.ro/modifica_cont.asp", "desc":"vă permite să modificați datele contului utilizator, să vizualizați istoricul consumului de afișări, să transferați afișări și să modificați pachetul de acces;", "sub":null }, { "name":"Firma mea", "link":"https://membri.listafirme.ro/firma-mea.asp", "desc":"vă permite să asociați contul cu firmele proprii și să verificați contul pentru a primi drepturi de editare a informațiilor de contact ale acestor firme;", "sub":null }, { "name":"Pachete afișări", "link":"https://membri.listafirme.ro/modifica_cont.asp#modificapachete", "desc":"vă oferă acces la istoricul pachetelor de acces și vă permite să le modificați;", "sub":null }, { "name":"Istoric consum afișări", "link":"https://membri.listafirme.ro/modifica_cont.asp#logafisari", "desc":"vă oferă un istoric centralizat pe luni si adrese de IP sau detaliat al consumului de afișări pe cont;", "sub":null }, { "name":"Notite", "link":"https://membri.listafirme.ro/notite.asp", "desc":"aici găsiți firmele pentru care ați adăugat notițe;", "sub":null }, { "name":"Selecții", "link":"https://membri.listafirme.ro/criterii-salvate.asp", "desc":"vă permite să reluați selecțiile salvate anterior;", "sub":null }, { "name":"Lista de lucru", "link":"https://membri.listafirme.ro/firme-lucru.asp", "desc":"accesați lista de lucru pentru operații cu liste de firme", "sub":null }, { "name":"Vizualizate", "link":"https://membri.listafirme.ro/vizualizate.asp", "desc":"aici găsiți lista de firme vizualizate în ultimele 6 luni;", "sub":null }, { "name":"Vizitatori", "link":"https://membri.listafirme.ro/vizitatori.asp", "desc":"vă oferă informații despre firmele care au vizitat profilul companiei;", "sub":null }, { "name":"Mesaje", "link":"https://membri.listafirme.ro/mesaje.asp", "desc":"aici găsiți noutăți și notificări de la ListaFirme.ro și puteți opta pentru primirea lor;", "sub":null }, { "name":"Comenzile mele", "link":"https://membri.listafirme.ro/lista-comenzi.asp", "desc":"puteți vizualiza comenzile și descărca facturile de la ListaFirme.ro;", "sub":null }, { "name":"Explorare", "link":"https://membri.listafirme.ro/obiective.asp", "desc":"vă permite să vizualizați cât de mult ați explorat facilitățile site-ului și ce a rămas nedescoperit.", "sub":null }, { "name":"Iesire cont", "link":"#", "desc":"Log out", "sub":null } ] } ] }Tot în dreapta sus se află butonul de adăugare la favorite a paginii și butonul de selectare a limbii care poate fi româna sau engleza. Pe randul următor se află meniul principal cu structura json:
{ "meniu_principal":[ { "name":"Home", "link":"https://membri.listafirme.ro/", "sub":null }, { "name":"Acces Online", "link":"https://membri.listafirme.ro/acces-online.asp", "sub":[ { "name":"Acces prin SMS", "link":"https://membri.listafirme.ro/accesinstant.asp", "desc":"aici puteți comanda planuri de acces cu plata prin SMS", "sub":null }, { "name":"Pachete de accces", "link":"https://membri.listafirme.ro/abonamente.asp", "desc":"aici puteți comanda pachete de acces și vedea detalii despre opțiunile pachetelor", "sub":null }, { "name":"Expunere premium", "link":"https://membri.listafirme.ro/expunere-premium.asp", "desc":"aici puteți comanda expunerea premium și puteți vedea avantajele ei", "sub":null }, { "name":"Informații incluse", "link":"https://membri.listafirme.ro/informatii-firme.asp", "desc":"detaliere a informațiilor care pot fi vizualizate în profilul firmelor", "sub":null } ] }, { "name":"Selecții de firme", "link":"https://membri.listafirme.ro/pagini/p1.htm", "sub":[ { "name":"Selectează firme", "link":"https://membri.listafirme.ro/pagini/p1.htm", "desc":"aici puteți vizualiza și modifica selecția curentă", "sub":null }, { "name":"Selecții predefinite", "link":"https://membri.listafirme.ro/active/", "desc":"aici puteți comanda mai ieftin selecții gata făcute pe judete, orașe sau domenii", "sub":null } ] }, { "name":"Servicii de date", "link":"#", "sub":[ { "name":"Monitorizare", "link":"https://membri.listafirme.ro/monitorizare.asp", "desc":"aici puteți iniția monitorizarea firmelor", "sub":null }, { "name":"Firme noi", "link":"https://membri.listafirme.ro/firme-noi.asp", "desc":"aici puteți obține fișiere cu firme recent înființate", "sub":null }, { "name":"Insolvență", "link":"https://membri.listafirme.ro/insolventa.asp", "desc":"aici puteți obține fișiere cu firme recent listate În BPI", "sub":null }, { "name":"Datorii ANAF", "link":"https://membri.listafirme.ro/datorii.asp", "desc":"aici puteți obține fișiere cu firme având obligații restante la bugete", "sub":null }, { "name":"Inactivi ANAF", "link":"https://membri.listafirme.ro/inactivi.asp", "desc":"aici puteți obține fișiere cu firmele declarate inactive de ANAF", "sub":null }, { "name":"Contribuabili", "link":"https://membri.listafirme.ro/firme-mfinante.asp", "desc":"aici puteți obține fișiere cu toți contribuabilii chiar și cei nelistați la ReCom", "sub":null }, { "name":"Stare firme", "link":"https://membri.listafirme.ro/stare-firme.asp", "desc":"serviciu care furnizează fișiere detaliate cu starea firmelor pornind de la o listă de CUI-uri", "sub":null }, { "name":"API", "link":"https://membri.listafirme.ro/specificatii/api-info-v2.asp", "desc":"serviciu API cu informații despre firme integrabil în propriile aplicații", "sub":null } ] }, { "name":"Rapoarte", "link":"#", "sub":[ { "name":"Raport CIP", "link":"https://membri.listafirme.ro/cip.asp", "desc":"aici puteți obține rapoarte CIP privind incidentele la plăți", "sub":null }, { "name":"Raport RECOM", "link":"https://membri.listafirme.ro/recom.asp", "desc":"aici puteți obține certificate constatatoare eliberate de Registrul Comerțului", "sub":null }, { "name":"Raport RNPM", "link":"https://membri.listafirme.ro/rnpm.asp", "desc":"aici puteți obține rapoarte privind garanțiile mobiliare", "sub":null } ] }, { "name":"pasi de selecție", "link":"#", "sub":[ { "name":"Județe", "link":"https://membri.listafirme.ro/firme-judete.asp", "desc":"aici puteți alege județele firmelor din selecție, pas 1", "sub":null }, { "name":"Orașe", "link":"https://membri.listafirme.ro/firme-orase.asp", "desc":"aici puteți alege localitățile firmelor din selecție, pas 2", "sub":null }, { "name":"Domenii", "link":"https://membri.listafirme.ro/firme-domenii.asp", "desc":"aici puteți alege domeniile CAEN ale firmelor din selecție, pas 3", "sub":null }, { "name":"Sortează", "link":"https://membri.listafirme.ro/top-firme.asp", "desc":"aici puteți alege criterii de sortare ale firmelor din selecție, pas 4", "sub":null }, { "name":"Filtrează", "link":"https://membri.listafirme.ro/selectie-firme.asp", "desc":"aici puteți alege criterii de filtrare ale firmelor din selecție, pas 5", "sub":null } ] }, { "name":"Despre noi", "link":"https://membri.listafirme.ro/despre_noi.asp", "sub":[ { "name":"Întrebări frecvente", "link":"https://membri.listafirme.ro/intrebari_frecvente.asp", "sub":null }, { "name":"Prezentări video", "link":"https://membri.listafirme.ro/prezentari-video.asp", "desc":"prezentări video ale site-ului listafirme și a modului de utilizare", "sub":null }, { "name":"Suport clienți", "link":"https://membri.listafirme.ro/contact.asp", "sub":null }, { "name":"Echipa ListaFirme", "link":"https://membri.listafirme.ro/despre_noi.asp", "sub":null }, { "name":"Termeni de utilizare", "link":"https://membri.listafirme.ro/termeni.asp", "sub":null }, { "name":"Articole", "link":"https://membri.listafirme.ro/articole/", "sub":null }, { "name":"Specificații", "link":"https://membri.listafirme.ro/specificatii/", "desc":"link-uri către recomandări, nomenclatoare, aplicații, documentații, subiecte de interes", "sub":null }, { "name":"Webmasteri", "link":"https://membri.listafirme.ro/webmasteri.asp", "sub":null }, { "name":"Angajare", "link":"https://membri.listafirme.ro/angajare.asp", "sub":null } ] }, { "name":"Contact ListaFirme", "link":"https://membri.listafirme.ro/contact.asp", "sub":null } ] }Sub meniul general, apare centrată caseta de căutare a firmelor având posibilitatea de a restricționa căutarea la un județ sau toată țara iar în dreapta caasetei de căutare este un submeniu pentru căutare avansată. În paginile referitoare la selecții, sub caseta de căutare apare un panou cu detaliile selecției curente. Acest panou include butoane pentru pașii de selecție, afișează criteriile de selecție filtrare și sortare aplicate acum și comenzi pentru operații cu selecții. Mai jos este conținutul specific al fiecarei pagini.
Denumirea de Ania (anterior Aia) este o prescurtare de la Asistență Neurală Inteligentă Artificială .
Ania este o inteligență artificială implementată de Borg Design cu scopul de a ajuta utilizatorii site-ului ListaFirme.ro.
Pentru a formula răspunsuri Ania dispune de o documentație și de funcții de acces la date.
Ania poate răspunde la o multitudine de întrebarări și poate interoga baza de date în numele utilizatorilor care îi permit acest lucru.
Pentru ca Ania să poată interoga baza de date cu informații despre firme, utilizatorul trebuie să bifeze opțiunea de a-i acorda accesul la API.
Ania utilizează API-ul doar când este necesar. Pentru a minimiza numărul de interogări și costurile se recomandă să enumerați toate detaliile pe care le doriți despre o firmă într-o singură frază în loc să le solicitați pe rând.
Puteți dezactiva oricând accesul la API pentru Ania debifând opțiunea de acord.
Ania nu poate utiliza afișările primite de utilizator ca sponsorizare.
Ania poate face căutări simple, extinse și avansate în funcție de opțiunile pachetului de acces ale utilizatorului care îi dă acces la API.
Ania poate furniza orice detaliu din profilul firmelor dar nu și din rapoartele detaliate pentru care însă poate furniza link la profil.
Echipa de suport citește conversațiile cu Ania pentru a putea interveni în caz că solicitați ajutor sau dacă Ania nu reușește să ajute.
Pentru ca echipa de suport să vă poată contacta este necesar să lăsați informații de contact în chat dacă nu sunteți deja autentificat pe site.
Ania poate răspunde gratuit utilizatorilor neautentificați atunci când vrea și în special când nu se abuzează de bunăvoința ei.
Ania poate răspunde cu voce, în limba română, la numărul de telefon +4-0373-806.572.
ListaFirme.ro pune la dispoziție mai mule endpointuri API care pot fi utilizate pentru a conecta propriile CRM-uri, aplicații și platforme de afaceri.
Aceste endpointuri permit:
1) Căutări după nume, CUI sau J: https://www.listafirme.ro/api/search-v2.asp ;
2) Interogări pentru informații punctuale despre firme: https://www.listafirme.ro/api/info-v2.asp ;
3) Importul datelor privind firmele nou înființate: https://www.listafirme.ro/api/firme-noi-v2.asp ;
4) Importul firmelor cu proceduri de insolvență: https://www.listafirme.ro/api/insolventa-v5.asp .
Pentru a utiliza API ListaFirme.ro aveți nevoie de o cheie API care poate fi activată, obținută sau resetată din meniul Contul Meu.
Primele două endpointuri ale API Listafirme pot fi accesate cu orice tip de pachet de acces, inclusiv cu cel primit gratuit la inscriere, exceptand cele lunare.
Endpointurile privind firmele nou înființate și cele cu proceduri de insolvență pot fi accesate doar pe bază de abonamente expres la serviciile respective.
Imediat sub tabelul cu date de bilanț din profilul fiecărei firme pot fi acesate rapoarte financiare grafice comparative. Rapoartele comparative evidentiază evoluția firmei comparativ cu media companiilor din același, județ sau aceeași localitate sau același domeniu de activitate. Pentru a face o comparație personalizată realizați o selecție de firme și veți vizualiza și o comparație cu media selecției curente care poate fi de exemplu lista clienților proprii. Pentru a compara firma vizualizată doar cu o altă firmă cumpletați cui-ul acesteia în caseta dedicată.
Imediat sub tabelul cu date de bilanț din profilul fiecărei firme pot fi acesați indicatorii financiari calculați pe baza celorlalți: 1) Gradul de îndatorare total; 2) Rata generală a îndatorării (rata de levier); 3) Solvabilitatea patrimonială; 4) Solvabilitatea generală; 5) Marja profitului net; 6) Rentabilitatea financiara (ROE); 7) Rentabilitatea activelor totale (ROA); 8) Rata rentabilității în funcție de costurile de producție; 9) Structura (rata) activelor imobilizate; 10) Gradul de capitalizare; 11) Viteza de rotație a stocurilor; 12) Viteza de rotație a activelor totale; 13) Durata de recuperare a creanțelor curente; 14) Durata de rambursare a datoriilor; 15) Rata utilizarii activelor fixe; 16) Rata eficientei activelor circulante; 17) Viteza (durata) de rotatie a activelor circulante. Fiecare indicator este prezentat cu evoluția sa atât grafic cât și numeric.
Funcționalități de colaborare
Mai mulți utilizatori asociați cu aceeași firmă au ca posibilități de colaborare: 1) marcarea firmelor accesate de alți utilizatori în ultimele 6 luni; 2) transfer de afișări de la un ultilizator la altul; 3) cont master care poate vizualiza activitatea și transfera afișări utilizatorilor din grupul de firme, chiar dacă nu toți sunt asociați cu aceeași firmă.
Continutul complet al termenilor și condițiilor de utilizare poate fi vizualizat pe site la adresa https://membri.listafirme.ro/specificatii/termeni.asp
a. Pentru a avea dreptul să inființeze un cont de acces pe acest site Utilizatorul trebuie să aibă varsta minimă de 16 ani.
b. Utilizatorul site-ului web este obligat ca la fiecare accesare a site-ului web sau la utilizarea serviciilor oferite să acţioneze în mod legal. Utilizatorul se obligă să:
1) nu modifice, distribuie, transmită, afişeze, publice, reproducă, acorde licenţe, creeze produse derivate, transfere sau vânda orice fel de informaţii sau servicii obţinute prin reproducerea, modificarea sau afişarea conţinutului de pe sau prin intermediul acestui site web fără permisiune scrisă din partea Furnizorilor;
2) nu folosească şi să nu permită vreunui terţ (şi să nu îl autorizeze) să folosească serviciul pentru a transmite sau a recepţiona materiale care contravin dispoziţiilor legale în vigoare sau au un conţinut obscen, abuziv, vulgar, defăimator, ofensator, ameninţător, încalcă orice alt drept de proprietate intelectuală sau este în orice alt mod ofensator;
3) nu desfaşoare (şi să nu permită) activitatea de cracking sau hacking, sau atacurile de tipul "Denial of Service". Utilizatorii care violează securitatea sistemelor sau reţelelor vor fi acţionaţi în instanţă, civil şi penal.
c. Utilizatorul este de acord să nu facă răspunzător şi să nu acţioneze Furnizorii în justiţie atât cu privire la orice pretenţie ridicată de către un tert, rezultată din utilizarea serviciului şi a Internetului de către Utilizator, cât şi cu privire la orice pierdere (directă, indirectă, pe cale de consecinţă sau de altă natură), costuri, acţiuni, procese, pretenţii, cheltuieli (inclusiv cheltuieli de judecată) sau alte răspunderi, suferite în vreun fel sau provocate direct de Furnizori ca urmare a încălcării sau ignorării de către Utilizator a acestor condiţii.
d. Utilizatorul are obligația de a completa cu date reale și verifica datele contului personal incluzând nume, prenume, email și telefon mobil cel puțin odată la doi ani.
a. Furnizorii de servicii având ca obiect de activitate consultanţa în afaceri sau marketing au permisiunea de a prelua date în scopul realizării de rapoarte pentru clienţii proprii, doar cu menţionarea sursei şi în limita specificării punctuale a maxim 100 de firme/raport, fară a fi permisă publicarea rapoartelor.
b. Elevii, studentii si doctoranzii au permisiunea de a prelua si include in propriile lucrări de curs/diplomă/licentă/doctorat statistici şi date doar cu menţionarea sursei şi în limita specificării punctuale a maxim 100 de firme.
c. Publicarea oricărui articol care include statistici şi/sau date preluate necesită acordul scris al Furnizorilor, excepţie facând cele de la punctul b.
d. Utilizatorii pot accesa seturi de date folosind funcționalitățile de export disponibile pe site. Este interzisă copierea datelor (copy/paste) din paginile firmelor în fișiere care, într-o lună, cumulat sau separat, conțin informații despre mai mult de 1000 de firme.
e. Orice altă permisiune, privind preluarea de conţinut, care nu este deja specificată necesită acordul Furnizorilor.
În cazul în care pentru anumite servicii sau produse părţile au convenit politică de retur diferită prin specificaţii contractuale, se va aplica varianta cea mai avantajoasa pentru utilizator.
A: Firmele înscrise și care au conturi active beneficiază de:
A:
Utilizatorii din România pot înființa cont neasociat unei firme selectând opțiunea persoana în formularul de înscriere.
Utilizatorii din afara României pot obține un cont comandând un pachet de acces.
Nu pot fi adăugate în baza de date firme care nu sunt din România.
Spre deosebire de conturile personale, conturile înregistrate pe companii au unele facilități suplimentare:
A: În profilul firmei dumneavoastră, după autentificarea pe contul asociat cu firma, aveți la dispoziție opțiunea de a face public profilul firmei (Expunere Premium). Setarea firmei cu Expunere Premium determină mutarea sa la începutul listelor/selecțiilor beneficiind de o expunere crescută și afișarea descrierii, prezentărilor video, informațiilor de contact, localizării pe hartă și a website-urilor, gratuit, tuturor vizitatorilor chiar și neautentificați.
A: Pentru a modifica datele de contact ale firmei dumneavoastră:
A: În special informațiile de contact de tip email, telefon, mobil, fax, web sunt verificate/completate și mult mai acurate față de ceea ce puteți găsi în alte surse. Există și o cantitate mare de informații de contact unice oferite exclusiv utilizatorilor înregistrați ai site-ului. Informațiile care oricum se regăsesc și în alte surse le puteți vizualiza centralizat economisind timp și în plus se pot face selecții, sortări, grupări, reprezentări, statistici, monitorizări și alte operațiuni pe baza acestora, facilități disponibile doar aici, pe baza informațiilor corelate/centralizate.
A:
La achiziționarea unui pachet de acces utilizatorii primesc anumite drepturi de utilizare respectiv alocarea temporară a unor resurse.
Afișările reprezintă o limită maximă de utilizare pe durata de valabilitate a pachetului de acces ales (poate fi de un an sau permanentă).
Utilizatorii pot opta în funcție de propria planificare pentru alocarea unei resurse dimensionate corespunzător prin alegerea pachetului de acces potrivit.
Prin alegerea unui pachet de acces utilizatorii primesc un drept de utilizare neexclusiv pe care și-l exercită după bunul plac.
A: Pentru a configura opțiunile privind mesajele de tip email:
A: Accesul simultan pentru mai mulți utilizatori, din aceeași firmă, cu același cont este posibil dar nerecomandat pentru ca:
A: Puteți avea conturi pe mai multe firme însă cu email și mobil diferite. Preferabil este să asociați mai multe firme la același cont din meniul Firma mea .
A: Dacă aveți un cont creat ca persoană fizică și sunteți reprezentant legal al unei companii, puteți asocia contul la firma dumneavoastră accesând secțiunea Firma mea și introducând CUI-ul și seria certificatului de înmatriculare. Această asociere nu este permisă dacă sunteți doar angajat, fără a fi reprezentant legal al firmei. Un cont poate fi asociat cu mai multe companii. Prima firmă asociată este asocierea principală, restul fiind asocieri secundare. Prin verificarea seriei unui certificat de înmatriculare, primiți statutul de utilizator cu cont verificat . Un cont de persoană fizică asociat cu cel puțin o firmă devine cont pe firmă.
A: Pentru a șterge un cont pe care nu-l mai utilizați:
Ștergerea unui cont nu implică și ștergerea firmei asociate.
A: În baza de date a site-ului Listafirme.ro sunt aproximativ 3,5 milioane sunt firme din România înregistrate la Registrul Comerțului. Nu sunt incluse pe site și nu pot fi interogate punctual, selectate sau monitorizate asociațiile, ONG-urile, reprezentanțele, instituțiile de stat. Dintre persoanele juridice prezente pe site aproape 2.5 milioane sunt firme (SRL, SA, RA, etc) iar restul sunt afaceri personale (PFA, AF, etc). Dintre firme un număr de peste 1.6 milioane sunt în funcțiune iar dintre acestea doar 1.4 milioane sunt active conform ANAF. Implicit doar firmele active sunt selectabile pe site (pentru că este cerință uzuală). Firmele inactive, radiate sau afacerile personale pot fi incluse opțional în selecții și pot fi găsite prin căutări punctuale.
A: Site-ul ListaFirme.ro are peste 700000 de utilizatori dintre care peste 44000 de reprezentanți de firme.
A: Frecvența actualizărilor depinde de tipul de date. Unele tipuri de date sunt actualizate cu frecvent zilnică (insolvența, dosare, documente oficiale, firme noi, denumiri de firma, adrese sedii, stare de funcțiune, CAEN, asociați, administratori, beneficiari, puncte de lucru, regim TVA) sau verificate prin rotație (telefon, mobil, email, fax, web) iar altele cu frecvență lunară (inactivi ANAF), trimestrială (datorii la bugete), sau anuală (informațiile financiare de bilanț). Datele de bilanț pe anul anterior sunt preluate începând cu luna februarie pe măsură ce se publică și preluarea lor continuă și după termenul limită de depunere al bilanțurilor care este uzual la sfârșitul lunii mai. Înainte de împlinirea termenului de depunere bilanțurile firmelor sunt disponibile parțial în măsura în care au fost depuse și publicate înainte de termen. Termenul legal pentru depunerea situațiilor financiare pentru SRL-uri este de 150 de zile de la închiderea exercițiului financiar. În majoritate bilanțurile pe anul 2024 au fost deja publicate.
A: Datele de contact sunt de tip cea mai recentă informație disponibilă și sunt verificate periodic cu reprezentanții firmelor. în cazul firmelor active care au web-site sau care apar în diverse publicații, cataloage precum și în cazul firmelor înscrise datele sunt mai recente și mai corecte. Firmele inactive sau care prin natura activității lor nu doresc să poată fi contactate sau nu vor ca datele lor să fie cunoscute, este posibil să nu apară în catalog sau datele acestora să nu fie tocmai recente. Cu firmele din această ultimă categorie nu vă recomandăm să colaborați.
A: Datele sunt obținute de departamentul propriu de call center, din surse publice (Monitorul Oficial, Ministerul de Finanțe, Registrul Comerțului, ANAF, Buletinul Insolvenței, Portalul justiției, Data.Gov.ro, Seap, etc), paginile de web ale companiilor, publicații oficiale, prin direct marketing, de la utilizatorii site-ului și prin colaborări cu diverși parteneri care gestionează date de tip similar. Datele includ informații publice în baza Licenței pentru Guvernare Deschisă v1.0
A: Datele sunt obținute de departamentul propriu de call center, din surse publice (Monitorul Oficial, Ministerul de Finanțe, Registrul Comerțului, ANAF, Buletinul Insolvenței, Portalul justiției, Data.Gov.ro, Seap, etc), paginile de web ale companiilor, publicații oficiale, prin direct marketing, de la utilizatorii site-ului și prin colaborări cu diverși parteneri care gestionează date de tip similar. Datele includ informații publice în baza Licenței pentru Guvernare Deschisă v1.0
A: Pentru a afla mai multe detalii vizitați secțiunea de [specificații](https://membri.listafirme.ro/specificatii/) sau contactați [echipa de suport](https://membri.listafirme.ro/contact.asp).
A: Orice selecție de firme făcută pe site poate fi exportată contracost ca fișier Excel și obținută fie prin descărcare fie pe suport CD.
Vechiul CD ListaFirme a fost retras in 2017. Ultima versiune a CD-ului a fost 13.1.0. Vă recomandăm să alegeți accesul online care este mult mai bogat în informații și mai actual.
A: Localitățile sunt enumerate în nomenclatorul SIRUTA și organizate pe trei nivele: județe, unități administrativ teritoriale (municipii și comune) și localități (sate, orașe).
UAT-urile (unitățile administrativ teritoriale) includ localitatea de reședință și încă una sau mai multe localități subordonate.
Mediul urban este format din Municipii și Orașe considerate ca UAT în timp ce mediul rural este format din Comune ca UAT.
Satele pot exista atât în mediul urban cât și în mediul rural în funcție de subordonare existând și sate suburbane nu numai în cadrul comunelor.
Municipiile sunt o subcategorie a orașelor și sunt incluse în acestea din urmă.
A: Platforma ListaFirme.ro nu este de vânzare însă vă puteți folosi de ea achiziționând un pachet de acces.
A: Pe site-ul Listafirme.ro pot fi vizualizate și comandate diplomele firmei proprii obținute în topul firmelor active din România. Pentru a comanda o diplomă lăsați datele de contact la care doriți să vă contacteze un reprezentant sau, dacă aveți cont de acces asociat cu firma proprie, puteți accesa din profilul firmei diplomele obținute (dacă este cazul) și comanda online.
A: Da, lăsați informațiile de contact și un reprezentant va lua legătura cu dumneavoastră.
A: Noi nu am emis niciun permis de muncă. Este posibil să ne confundați cu alt angajator prezent în catalogul ListaFirme pe care noi il întreținem. Pentru informații privind permisele pentru muncă în România accesați [INSPECTORATUL GENERAL PENTRU IMIGRĂRI](https://igi.mai.gov.ro/en/work/) sau scrieți la dm.igi@mai.gov.ro .
A: Vedeți lacătele dacă nu sunteți autentificat sau dacă nu aveți un pachet de acces valabil.
A: Firmele nu pot fi șterse dar întrucât dorim ca site-ul să aducă servicii și nu deservicii firmelor, reprezentanții acestora pot opta pentru a restricționa firmele proprii accesului public. O firmă restricționată accesului public nu va mai putea fi găsită/indexată de motoarele de căutare și nici de utilizatorii care nu accesează site-ul într-o bază contractuală. Restricționarea accesului public la datele unei firme nu este de natură să crească încrederea creditorilor, partenerilor sau clienților în aceasta. Pentru a restricționa accesului public firma pe care o reprezentați vă rugăm să contactați echipa de suport. Datele unei firme cu profil restricționat public pot fi accesate doar privat de către clienții contractuali ai site-ului și nu pot fi accesate neautentificat sau cu acces pe bază de SMS. Firmele cu profil public restricționat nu pot fi găsite în căutări publice, nu sunt indexate de motoarele de căutare și nu pot fi accesate de utilizatorii care nu sunt autentificați.
A: Dacă numărul dumneavoastră de telefon este publicat în asociere cu o firmă cu care nu aveți legătură, vă rugăm să lăsați aici în chat numărul de telefon și firma de la care îl doriți șters și vă vor contacta colegii de la suport utilizatori.
A: Prețurile au fost ajustate la data de 2025-01-31 cu rata inflației anuale la care s-au adăugat impactul modificărilor fiscale de la începutul anului 2025. De asemenea s-a aplicat noul TVA de 21% de la 1 august 2025. Investiția merită întrucât calitatea datelor a crescut mult mai semnificativ decât prețurile, majoritatea informațiilor din surse publice fiind preluate în prezent în mai puțin de 24 de ore de la publicare.
A: Pentru ca o firmă să urce ca poziție în rezultatele căutărilor trebuie: a) să aibă datele din profil completate respectiv informații de contact, descrierea, prezentări video și localizarea pe hartă; b) să aibă profil cu Expunere Premium (opțional însă recomandat). Este recomandată utilizarea în descriere a cuvintelor preferate după care să fie găsită firma.
Pentru selecțiile plătite utilizatorii primesc: - fișierul Excel la finalizarea comenzii achitate cu card sau cu afișări; - link de descărcare prin email la adresa de email asociată comenzii sau contului; - link de descărcare inclus alături de factură în secțiunea [Comenzile mele](https://membri.listafirme.ro/lista-comenzi.asp) accesibilă din meniul contului; Dacă se cunoaște numărul selecției, aceasta poate fi descărcată după autentificare de la adresa https://membri.listafirme.ro/comanda_selectie.asp?id=numar în care înlocuim număr cu numărul selecției.
A: Pentru că suntem obligați de GDPR să dăm curs solicitării acestora ca datele lor să nu fie prelucrate. O persoana ascunsă este o persoană care a solicitat să nu apară în profil. Motivele pentru care o persoană dorește să fie ascunsă/ștearsă pot fi și personale fără a însemna musai că este într-o incompatibilitate despre care dorește să nu se afle.
A: ListaFirme.ro dorește să aducă servicii firmelor. Uneori serviciile publicitare nesolicitate nu sunt binevenite mai ales dacă o imagine bazată pe date reale diferă sau este în contradicție cu imaginea pe care firma dorește să și-o proiecteze. În astfel de situații, sau când firmele doresc să nu poată fi găsite ușor de autorități sau de creditori, reprezentanții firmei solicită ca aceasta să nu fie listata public iar noi le respectăm alegerea.
A: Puteți consulta direct informațiile din registrele de comerț ale tarilor respective, enumerate aici: https://e-justice.europa.eu/106/RO/business_registers_in_eu_countries
A: Da, lăsați numărul de telefon în chat și veți fi sunat de echipa de suport.
A: Folosesc modelul BHI (Borg Hive Inteligence). Modelul BHI este bazat pe asimilarea cunoștințelor relevante din calculatoarele celor curioși care știu de glumă.
A: Accesați meniul Contul meu (secțiunea Conectare conturi ) pentru a conecta sau deconecta contul de autentificare Google la contul curent.
A: Accesați meniul Contul meu (secțiunea Formular actualizare cont ) pentru a modifica datele contului respectiv: nume, prenume, numele de utilizator sau parola si ip-urile permise in firewall. Nu se pot edita adresa de email și numărul de telefon mobil după validare. Pentru modificarea acestora puteți apela la echipa de suport sau să înființati alt cont după ștergerea celui actual.
A: Accesați meniul Contul meu (secțiunea Formular actualizare cont ) pentru a modifica adresele de IP permise în firewall. Lipsa oricărei adrese înseamnă că orice adresă de IP este permisă. Existența unor adrese înseamnă că doar acestea sunt permise.
A: Accesați meniul Contul meu (secțiunea Formular actualizare cont ) și dați click pe butonul Reset aferent cheii API. Dacă vechea cheie este utilizată, resetarea ei poate întrerupe accesul aplicațiilor care o folosesc.
A: Accesați meniul Contul meu (secțiunea Istoricul afișărilor consumate ) pentru vizualizarea sumarului consumului de afișări sau pentru a descărca log-ul detaliat al afișărilor utilizate.
A: Nu, în baza de date există doar firme înregistrate la Registrul Comerțului. ONG-urile se înregistrează la tribunal și prin urmare nu sunt incluse. De asemenea nu sunt incluse asociațiile, instituțiile de stat, ambasadele și alte entități care nu se înmatriculează la Registrul Comerțului. Entitățile care nu sunt incluse în baza de date nu pot fi găsite la căutare și nici monitorizate.
A: Orice plată cu cardul este inițiată sau autorizată de cumpărător iar furnizorii nu pot încasa bani de pe card fără autorizarea posesorului. Astfel plata despre care vorbiți a fost autorizată de dumneavoastră însă banca va afișează probabil eronat comerciantul. Vă recomandăm să vă adresați băncii emițătoare a cardului dumneavoastră pentru a afla ce și cui ați plătit de fapt întrucât în listingul tranzacțiilor sau extrasul de cont este greșit.
A: Da, puteți căuta după numele și prenumele asociaților și administratorilor persoane fizice pentru a găsi firmele în care aceștia activează. Atenție: Nu există garanția că o persoană având numele pe care îl căutați este cea la care vă gândiți putând exista coincidențe de nume. Nu pot fi găsite strict firmele pe care le deține o anumită persoană prin căutare avansată întrucât deținerea presupune și o cota de participare majoritară însă acestea se află printre rezultatele căutării.
A: Pentru a returna un produs, trebuie să contactați direct compania de la care ați achiziționat acel produs. Puteți găsi datele de contact ale furnizorului pe site-ul nostru. ListaFirme.ro oferă doar informații despre companii și nu vinde produse, așa că probabil ne-ați contactat din greșeală, confundând o companie din catalogul nostru cu ListaFirme.ro.
A: În secțiunea de informații de contact din profilul firmelor pot fi adăugate doar numere de telefon de la operatori din România. Puteți însă adăuga numere de telefon din altă țară ca text în secțiunea de descriere a firmei.
A: Firmele vizualizate au la dispoziție pagina Vizitatori în care pot vedea ce alte firme le-au vizitat profilul. În pagina Vizitatori nu apar conturile de utilizator care au accesat profilul ci doar firmele asociate contului de utilizator, dacă este cazul. De asemenea nu apar în pagina de vizitatori firmele asociate conturilor cu care accesul s-a făcut cu anonimizare (opțiune a pachetului de acces). Firmele monitorizate nu pot vedea dacă sunt monitorizate și nu primesc notificări când cineva le monitorizează. Dacă în urma monitorizării un utilizator vizitează profilul firmei monitorizate, firma cu care este asociat (daca este cazul) poate să apară în pagina de vizitatori ai firmei monitorizate al cărei profil a fost vizualizat dacă pachetul de acces utilizat este fără anonimizare.
A: În lipsa unui pachet de acces valabil utilizatorii nu au acces la profilurile de firma neasociate, la rapoartele detaliate sau la interfața API. Utilizatorii care nu mai au afișări este posibil uneori să primească câte două afișări (pachet abnc2-nda110) din partea unor sponsori însă primirea acestora nu este garantată, afișările primite expiră la închiderea sesiunii și nu sunt suficiente pentru profesioniști motiv pentru care este preferabilă achiziționarea unui nou pachet de acces. Cu afișările primite ca sponsorizare nu poate fi accesat serviciul API și nici nu pot fi utilizate de asistentul Ania. Utilizatorii care nu mai au afișări dar au cont asociat cu o firmă pot încă edita datele firmelor asociate.
A: Pentru a plăti cu afișări selecții de date, rapoarte externe , expunere premium sau altceva trebuie să aveți un pachet de acces care să nu fie nelimitat ca cele lunare și să aveți un număr suficient de afișări rămase. În caz contrar opțiunea de plată cu afișări nu apare deloc. Vă invităm să verificați din meniul Pachete de afișări dacă pachetul activ este eligibil și are suficiente afișări și în caz contrar să alegeți altul dacă deja există sau să achiziționați unul.
A: Afișări puteți obține fără să plătiți dacă explorați facilitățile site-ului așa cum este descris în meniul Explorare . Fiecare obiectiv de explorare atins este recompensat cu câte două afișări.
A: Nu pot oferi afișări dar le puteți obține fără să plătiți dacă explorați facilitățile site-ului așa cum este descris în meniul Explorare . Fiecare obiectiv de explorare atins este recompensat cu câte două afișări.
A: Numerele vechi de înmatriculare erau de forma [JCF][jud]/[număr]/[an]. În prezent numerele de înmatriculare sunt scrise în forma [JCF][an][număr][jud][c] unde [JCF] semnifică una dintre cele trei litere, [an] este anul atribuirii, [jud] este un cod de județ, [c] este o cifră de control. Noile numere sunt atribuite de Registrul Comerțului la înființare sau prin conversie la firmele existente cu ocazia actualizărilor. Ca orice regulă conversia are și excepții.
A: Registrul Comerțului alocă obligatoriu CUI și număr de înmatriculare la înființarea entităților juridice de tip SRL, SA, RA, SNC, SC, ALT, PFA, II si IF. Primesc CUI de la Ministerul de Finanțe dar nu primesc număr de înmatriculare instituțiile publice, asociațiile, ONG, reprezentanțe, puncte de lucru, persoane cu drept de autor. Entitațile care au număr de înmatriculare pot înființa cont pe firmă, cele care au doar CUI pot înființa cont pe instituție, cine nu are nici CUI poate înființa cont doar ca persoană fizică.
A: Nu avem date despre arhivele firmelor însă puteți găsi unele [îndrumări aici](https://www.listafirme.ro/articole/adeverinta-vechime-munca.asp)
A: Nu putem ajuta cu adeverințele de vechime însă puteți găsi unele [îndrumări aici](https://www.listafirme.ro/articole/adeverinta-vechime-munca.asp)
A: În meniul contului de utilizator aveți opțiunea Explorare care vă duce într-o pagină cu obiective de exploraat și unele explicații despre cum pot fi atinse.
A: Da, în vederea angajării trimiteți CV-ul dumneavoastră și o scrisoare de intenție către hr@borgdesign.ro În scrisoarea de intenție spuneți ce vreți să faceți în colaborare cu firma ținând cont de obiectul de activitate al acesteia. Vom accepta aplicațiile care ni se par profitabile de ambele părți. Dacă nu știți cu ce ne ocupăm, păreți superficial sau nu ne este de folos ceea ce oferiți cu siguranță nu veți primi un răspuns pozitiv.
Ca asistent Ania poate răspunde la întrebări conform documentației, poate identifica firme după denumire, cod fiscal, mumăr de înmatriculare, poate încerca să găsească firme după asociați, administratori, cod CAEN, telefon. email, web, descriere, note și poate obține
CUI-ul firmei căutate, starea de plătitor/neplătitor de TVA, numărul de înmatriculare la Registrul Comerțului, starea de funcțiune a firmei, forma de organizare juridică, numele firmei, codul CAEN Rev2 al domeniului preponderent de activitate,
data înființării firmei, județul, orașul/localitatea, adresa poștală, lista administratorilor, lista asociaților/acționarilor, indicatorii de bilanț contabil, numere de telefon la punct fix, numere de telefon mobil,
adrese de email, adrese de pagini web, latitudine si longitudine, descrierea firmei oferită de reprezentantii acesteia, mărci înregistrate, număr de sucursale, număr de sedii secundare, stare de inactivitate ANAF, obligatii restante la bugetele de stat, firme conectate direct.
Indicatorii de bilanț disponibili sunt: An bilanț, Cifra Afaceri, Profit Net, Profit Brut, Datorii, Active Imobilizate, Active Circulante, Capitaluri Proprii, Stocuri, Disponibilități, Creanțe, Venituri, Cheltuieli, Venituri Avans, Cheltuieli Avans, numărul mediu de angajați, activitate CAEN preponderentă.
Puteți testa gratuit întrebând despre detaliile firmei Borg Design SRL.
A: Pentru a vă autentifica pe site utilizați butonul de intrare în cont din dreapta sus.
A: Datele de logare nu se pot afla dar se pot reseta pornind de la butonul de intrare în cont din dreapta sus apoi click pe recuperare cont și completați ce vi se solicită.
A: Da, puteți crea alt cont cu aceelasi email și număr de telefon însă nu veți mai primi din nou cele 20 de afișări de test.
A: Datele financiare pot avea valori diferite în functie de moneda în care sunt afișate și care poate fi aleasă sub tabelul cu date.
A: Firmele înființate începând cu 2025 au implicit coduri CAEN Rev 3 corespunzătoare activității principale afișate în profil iar pentru activitatea preponderentă vor avea CAEN Rev. 3 după depunerea primului bilanț anual.
Q: Nu, pentru că deocamdată numărul firmelor care au deja CAEN Rev. 3 este mic iar utilizarea în selecții a CAEN Rev. 3 va deveni practică după depunerea primului bilanț pe anul 2025. Este în curs de dezvoltare un modul care să echivaleze cele două nomenclatoare. Nomenclatoarele CAEN Rev 2 si Rev 3 pot fi consultate în secțiunea [specificații](https://membri.listafirme.ro/specificatii/)
A: Firmele al căror nume apare tăiat sunt radiate.
A: Este un mesaj al sistemului de securitate al site-ului care a detectat fie un numar ridicat de erori fie un trafic neobișnuit de mare de la IP-ul dumneavoastră. Sistemul favorizează utilizatorii umani și blochează acțiunile care încalcă [termenii de utilizare](https://membri.listafirme.ro/specificatii/termeni.asp) ai site-ului prin accesaare automatizată sau cu scopul de a copia date. Puteți trece mai departe apăsând butonul ok sau completând captcha dacă această verificare este solicitată.
A: ListaFirme.ro nu furnizează date personale de contact ale angajaților firmelor. Toate informațiile de contact sunt asociate exclusiv firmelor.
A: Dacă societatea nu este o firma înregistrată la Registrul Comerțului puteți utiliza opțiunea instituție în formularul de înregistrare.
A: Pentru a vă putea ajuta vă rog să-mi comunicați CUI-ul firmei si numărul de înmatriculare completate și eu le voi verifica și compara cu datele oficiale existente.
A: Pentru a vă loga pe site utilizați butonul Intră în cont din dreapta sus și completați numele de utilizator și parola sau optați pentru a vă autentifica cu Google.
A: Link la pagina de [autentificare](https://www.listafirme.ro/autentificare.asp)
A: Afișările sunt parte din pachetele de acces. Alegeți un [pachet de acces](https://www.listafirme.ro/abonamente.asp) cu un număr suficient de afișări ținănd cont că pentru a vizualiza o firma consumul este uzual de două afișări iar în alte cazuri depinde de tipul de profil ales în [opțiunile avansate](https://www.listafirme.ro/abonamente.asp?exp).
A: Selecțiile pe ListaFirme.ro se fac deocamdată după codul CAEN preponderent raportat in bilanț și care este Rev. 2. Când numărul de firme cu CAEN Rev. 3 va deveni majoritar vom utiliza CAEN Rev. 3 pentru selecții. Până atunci urmează să implementăm o echivalare a codurilor CAEN pentru a putea căuta cu ambele versiuni.
A: Pentru a se consuma doar o afisare pe profil de firma puteti modifica optiunile pachetului de acces astfel încât să vizualizați profil simplu sau extins în loc de detaliat. Menționez că profilul simplu nu permite acces la rapoarte detaliate iar în cazul profilului extins se consumă câte o afișare pe datele de bază (identificare, financiare și de contact) iar rapoartele detaliate costă cate o afisare putând ajunge la 11 afișări pe firmă în funcție de rapoartele accesate. Pentru a modifica pachetul de acces accesați: https://membri.listafirme.ro/modifica_cont.asp#modificapachete
A: Toate firmele înființate în anul 2024 sunt deja prezente pe site. Dacă vă referiți la informațiile de bilanț, atunci acestea se depun și publica în intervalul februarie-iunie 2025 iar majoritatea sunt deja publicate. Firmele pentru care s-a publicat deja bilanțul pe 2024 au deja aceste informații în profil și pot fi selectate alegînd anul de bilanț 2024 în selecții și minim 0 angajați. Bilanțul pe anul 2024 include codul CAEN Rev 2 al activitații preponderente și nu Rev 3 așa cum poate vă așteptați.
A: Datele de bilanț se publică pentru contribuabilii înmatriculați la Registrul Comerțului cu numar începand cu J sau C și nu se publică pentru cei cu număr de înmatriculare începând cu F și care au formele juridice IF, II, PFA. Nefiind publice, datele de bilanț ale categoriei din urmă nu apar nici în profilul persoanelor juridice respective.
A: Dacă solicitați o conversație nouă, mesajele din conversațiile anterioare nu vor mai fi afișate și vor fi ignorate.
A: Facturile dumneavoastră sunt accesibile din meniul contului, în sectiunea [Comenzile mele](https://membri.listafirme.ro/lista-comenzi.asp)
A: Comenzile dumneavoastră sunt accesibile din meniul contului, în sectiunea [Comenzile mele](https://membri.listafirme.ro/lista-comenzi.asp)
A: Utilizați optiunea [Firme similare] din submeniul Tab-ului [Mai multe ...] din profilul firmei. Firmele similare au același obiect de activitate, marime apropiată și deservesc aproximativ aceeași arie geografică. Firmele similare nu sunt o listă completă a competitorilor și existând posibilitatea ca acestea să nu furnizeze orice produs sau serviciu echivalent. Pentu o listă completă a competitorilor trebuie să faceți o selecție conform criteriilor pe care le considerați potrivite definiției dumneavoastră a competitorilor.
A: Butonul Continuă este activ doar pentru utilizatorii autentificați.
A: Impuneți criteriul de filtrare ca cifra de afaceri sau numarul de angajați să fie minim 0 și selectați anul de bilanț respectiv în secțiunea de stare a selecției.
Pentru a exporta firmele selectate în fișier excel navigați la [Raport Selecție](https://membri.listafirme.ro/raport_selectie.asp) și alegeți tipurile de date pe care doriți să le exportați apoi dați click pe butonul Continuă pentru a descărca un exemplu de export din selecția dumneavoastră (pentru a vedea dacă este exact ceea ce doriți) sau a comanda fișierul.
A: Accesați autentificat profilul firmei dumneavoastră și vizualizați în secțiunea de rapoarte detaliate raportul privind obligațiile restante la bugetele de stat.
A: Toate informațiile de contact sunt asociate firmelor nu administratorilor. Pentru a intra în legătură cu administratorii puteți să solicitați acest lucru utilizând informațiile de contact disponibile.
A: Căutați firma în baza de date și dacă o găsiți atunci ea există iar în caz contral nu există sau să nu a fost încă adăugată motiv pentru care puteți consulta și sursele oficiale.
A: Website-ul salvează criteriile de selecție când părasiți site-ul. Dacă resetați selecția sau faceți una nouă, acel filtru se va salva corespunzator pentru ca atunci când reveniți să puteți continua de unde ați rămas. Recomandăm ca fiecare utilizator să aibă cont propriu și să nu-l shareze cu colegii.
A: Firma nu este considerată activă. Acest mesaj apare uzual în cazul firmelor declarate inactive de ANAF. Vedeți raportul detaliat referitor la inactivitatea ANAF.
A: Verificați dacă ceea ce vă spun se potrivește cu realitatea. De exemplu: - accesați profilul unei firme despre care v-am furnizat informații și comparați cu ce v-am spus; - verificați dacă criteriile selectate pe site corespund cu cele pe care mi-ați cerut să le selectez; - contactați suportul tehnic pentru a verifica dacă răspunsul meu a fost corect. Dacă nu admiteți riscuri, nu folosiți informațiile furnizate de mine fără a le verifica. Atât eu cât și echipa de suport facem eforturi pentru a minimiza erorile dar nu putem garanta 100% corectitudinea informațiilor furnizate întrucât există informații incorecte și în sursele oficiale.
A: Iconițele din fața linkurilor sunt simboluri care indică costul în afișări la accesarea acestora: - 1 consumă o afișare (apar în cazul pachetelor cu profil simplu sau extins); - 2 consumă două afișări (apar în cazul pachetelor cu profil detaliat); - P nu consuma afișări (apar în cazul firmelor cu profil premium); - check verde indică faptul că linkul a fost accesat și nu mai consumă afișări; - check gri indică faptul că linkul a fost accesat de colegii din firmă. O legendă a iconițelor este disponibilă în partea de jos a fiecărui profil de firmă.
A: CPC = Cota de participare la capital, CPB = Cota de participare la beneficii, CPP = cota de participare la pierderi. Acestea sunt disponibile în profilul firmei în secțiunea de asociați. CPB apare doar dacă diferă de CPC. CPP apare doar dacă diferă de CPB. În aproape 999 la mie din cazuri cele trei cote sunt egale. Semnificația lor poate fi aflată și cu mouse over pe fiecare dintre ele.
Prețul pachetelor de acces lunare este stabilit în funcție de o medie de trafic normală pe care o puteți estima comparând cu un pachet de acces anual cu acelasi preț, respectiv ceva peste 800 de afișări. Utilizatorii care depășesc cu mult media de trafic sau care au un comportament specific scripturilor/roboților sunt verificati periodic cu captcha. Captcha nu limitează numărul de accesări întrucât după rezolvarea sa se poate accesa din nou. Modalitatea de evaluare a traficului pentru a determina anomalii nu este publică și astfel de întrebări nu vor primi răspuns. Utilizatorilor care doresc un volum foarte mare de accesări nu le este potrivit accesul nelimitat și le recomandăm pachetele de acces anuale cu 20.000 de afișări care au un preț chiar mai bun decât 12 luni de nelimitat.
A: Pachetele cumpărate făra a avea cont sunt procesate manual, în timpul programului de lucru, de echipa de suport. Așteptați și veți primi un email de confirmare al creerii contului pe baza datelor din comandă și al alocării pachetului achiziționat.
A: Din motive ce țin de GDPR, ListaFirme.ro nu acceptă comenzi din afara Uniunii Europene. Dacă doriți să achiziționați din afara Uniunii Europene o selecție de date, contactați echipa de suport pentru a verifica dacă este posibil. Dacă sunteți din Uniuniea Europeană, ștergeți ce ați completat la țară și alegeți din listă țara corespunzătoare.
A: Din motive ce țin de GDPR, ListaFirme.ro acceptă comenzi doar din cadrul Uniunii Europene.
A: Dacă anii sunt consecutivi, există posibilitatea de a filtra după evoluția indicatorilor. Pentru situații mai complexe se pot face selecții diferite, adăuga, exclude și intersecta în lista de lucru.